تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819813115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام مهم رهبر انصارالله به کمیته های مردمی یمن


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پیام مهم رهبر انصارالله به کمیته های مردمی یمن
پیام مهم رهبر انصارالله به کمیته های مردمی یمن رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی به ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های نبرد با تروریست های تکفیری و مزدوران سعودی تاکید کرد اگر حضور شرافتمندانه آنها در میادین نبرد نبود، گروه های جنایتکار و شرارت، یمن را اشغال کرده بودند.


به گزارش فرهنگ نیوز، المسیره اعلام کرد: "عبدالملک الحوثی" خطاب به نیروهای ارتش و کمیته های مردمی گفت نبرد شما، نبرد استقلال و آزادی، کرامت و شرافت است و پیروزی در این نبرد، آینده واقعی کشور شما را می سازد.وی در این پیام خود که خطاب به نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن فرستاد، تاکید کرد اگر ایستادگی و حضور قدرتمندانه و شرافتمندانه شما در میادین نبرد نبود، گروه های جنایتکار و شرارت، کشور را اشغال کرده و بر آن کاملا مسلط شده بودند.

وی در ادامه پیام خود آورده است : این شرافت و افتخار شما را کافی است که از ملت مسلمان عزیز مظلوم و یکی از شرافتمندترین ملت ها حمایت می کنید. شرافت وفاداری به ملت عزیز مظلوم گوارای وجودتان، شما به حق، اهل وفاداری در مرحله آزمایش هستید که صادق از کاذب و مزدور از اصیل متمایز و جدا می گردد.

الحوثی خاطر نشان کرد یمن همانند گذشته، گورستان متجاوزان و سد رفیع و بلندی درباره مستکبران و دیکتاتورها باقی خواهد ماند.

وی افزود جبهه متجاوزان از آمریکا که صفحه انسانیت را با جنایاتش در جهان سیاه کرده است و اسرائیل این رژیم جنایتکاری که در تجاوز مشارکت کرده است و شاخ شیطان(عربستان) این عروسک مطیع آمریکا و اسرائیل که از هیچ جنایتی در حق انسانیت و هدف قرار دادن زنان و کودکان چشم پوشی و دوری نکرده است.

رهبر جنبش انصارالله، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی را به همکاری برای دفع تجاوز دشمن ترغیب کرد و با هشدار درباره منازعه، آنها را به صبر در دشواری ها و  سختی ها دعوت کرد.

وی تاکید کرد نبرد شما، نبرد استقلال، آزادی، کرامت و شرافت است و پیروزی در این نبرد، آینده واقعی کشور شما را می سازد و قطعا پیروزی از آن شما خواهد بود.

سخنان رهبر جنبش انصارالله ساعاتی پس از موفقیت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در بازپس گیری کامل پایگاه تیپ 31 در منطقه بیراحمد از تروریست های القاعده در عدن و هلاکت شماری از نظامیان سعودی و انهدام خودروهای آنها در عملیات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی علیه پایگاه نظامی جلاح سعودی در منطقه جیزان بیان شد.

 



94/4/12 - 13:58 - 2015-7-3 13:58:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن