تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821048612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان در مساجد و مراکز نیکوکاری زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:
توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان در مساجد و مراکز نیکوکاری زنجان

کمیته امداد


شناسهٔ خبر: 2851302 - شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
استانها > زنجان

زنجان - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از توزیع ۱۵ هزار کیسه همیان در مساجد و مراکز نیکوکاری و بین خیرین زنجان برای کمک به نیازمندان خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد استان زنجان، رضا حسنلو افزود: طرح همیان مولا هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان و در هفته اطعام و اکرام نیازمندان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیان مولا برای تامین سبد غذایی خانواده‌های نیازمند و با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و مراکز نیکوکاری اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این طرح به تاسی از سیره امیرالمومنین(ع) و بهره‌مندی بیشتر نیازمندان و مددجویان از فیوضات این ماه مبارک در حال اجرا است.معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد از طریق تهیه و توزیع کیسه‌های همیان و توزیع آنها بین مساجد و مراکز نیکوکاری اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کند، افزود: طبق هماهنگی در این سبدها مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند قرار داده شده و در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.

حسنلو با بیان اینکه در سبدهای مذکور جیره خشک و یا سبد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود، تصریح کرد: این طرح با همکاری هیئت امنای مساجد و با هدف الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت علی(ع) پیرامون مساعدت به فقرا و نیازمندان اجرایی می‌شود.

حسنلو با تاکید بر اینکه احیای ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، تشویق و ترغیب نیکوکاران و و خیرین برای کمک بیشتر به نیازمندان از دیگر اهداف اجرای این طرح حسنه است، اضافه کرد: امسال ۱۵ هزار کیسه برای توزیع در بین مساجد و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در قالب این طرح حسنه مساعدت شد، گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد مشارکت بیش از پیش مردم در کمک به نیازمندان باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان به دیگر طرح‌های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر، مفتاح‌الجنه و اطعام و افطار نیازمندان از عمده طرح‌هایی است که به مناسبت این ماه مبارک در حال اجرا است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن