تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغازعملیات اجرایی پتروشیمی اسدآباد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آغازعملیات اجرایی پتروشیمی اسدآباد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسدآباد در تیرماه امسال خبر داد که این پروژه برای ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی مي‌کند.
بهروز نعمتی، با اشاره به اینکه مجوز پتروشیمی اسدآباد از سوی وزیر نفت صادر شده است، گفت: در حال حاضر به دنبال خرید ماشین‎آلات بوده و این مهم از طریق گشایش اسنادی اتفاق می‌افتد. وی درباره واگذاری زمین برای ایجاد این پتروشیمی در اسدآباد افزود: چند قطعه زمین برای اجرای پتروشیمی در شهرستان اسدآباد مشخص شده ولی برخی از آنها دارای معارض هستند که باید مشکلات موجود در این زمینه رفع شود. نعمتی با اعلام اینکه عملیات اجرایی پتروشیمی اسدآباد تیرماه امسال و در روزهای آینده آغاز می‎شود، ادامه داد: امیدواریم امسال به نوعی کار اجرایی شود که شاهد پیشرفت 40 درصدی کار باشیم. وی با بیان اینکه این پروژه در چند فاز طراحی شده است، گفت: در مرحله این پروژه نیازمند 400 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری بوده و برای 900 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.




منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن