تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاري سازي تحقيقات دانش آموختگان کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۳ب.ظ)
تجاري سازي تحقيقات دانش آموختگان کشاورزي موج - قاسمي، رئيس سازمان جهاد کشاورزي فارس، در بازديد از پارک علم و فناوري فارس از ايجاد ارتباط و تعامل دو سويه در استفاده از ظرفيت هاي اين پارک در راستاي علمي کردن بخش کشاورزي استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد مهدي قاسمي به همراه مديران جهاد کشاورزي شهرستان‌هاي استان فارس در بازديد از پارک علم و فناوري فارس اظهار داشت: بايستي از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي اين مجموعه علمي در توسعه بخش کشاورزي استان پهناور فارس که داراي رتبه برتر کشوري است، با بهره گيري از توان فارغ التحصيلان اين بخش استفاده بهينه نمود.
قاسمي با بيان اين که به دنبال علمي کردن کشاورزي فارس هستيم، تصريح کرد: بخش کشاورزي استان در زمينه‌هاي بسياري از جمله؛ اجراي آبياري نوين، تسطيح ليزري و نوسازي اراضي، اجراي طرح کاداستر، افزايش ماده آلي خاک، صادرات محصولات باغي، لبني، گوشت قرمز و مرغ و... در کشور، منشأ اثر و پيشرو است، ولي؛ در حال حاضر باشاخص ها و رکوردهاي جهاني فاصله زيادي داريم.
وي افزود: به همين منظور اين سازمان آمادگي همه جانبه خود را در جهت همکاري با پارک علم و فناوري و دانش آموختگان و محققين بخش کشاورزي در خصوص اولويت‌هايي نظير؛ آب، محصول سالم، الگوي کشت، صنايع تبديلي و...اعلام مي‌نمايد.
قاسمي در راستاي حمايت سازمان جهاد کشاورزي فارس از ايجاد فرصت‌هاي شغلي براي فارغ التحصيلان بخش کشاورزي استان خاطر نشان کرد: متقاضيان مي توانندبا بهره گيري ازتسهيلات ويژه و استفاده از امکانات موجود در پارک علم و فناوري فارس، ايده هاوطرح هاي داراي توجيه اقتصادي و تحقيقات علمي خود را جهت تجاري سازي بدون دغدغه ارائه نمايند.
در ادامه رئيس پارک علم و فناوري فارس اظهار داشت: رسالت اصلي اين مجموعه، افزايش ثروت در جامعه به منظور توسعه عدالت از طريق فرهنگ نوآوري و توان رقابتي متکي بردانش شرکت‌ها و مؤسسات حاضر در پارک، ايجاد کارآفريني وفرصت هاي شغلي، مشاوره اي براي فارغ التحصيلان و اعضاي هيأت علمي دانشگاه‌ها از طريق ايجاد شرکت‌ها و حمايت از تجاري سازي تحقيقات آنان با استفاده از امکانات آزمايشگاهي، آموزشي و مشاوره موجود دراين مجموعه مي‌باشد.
فاضل زاده حقيقي تصريح کرد: پارک علم و فناوري فارس در شهريور سال 1381 با استناد به مصوبه شوراي عالي گسترش آموزش عالي، با سه مرکز رشد تخصصي و 8 مرکزرشد اقماري وصندوق غير دولتي، پژوهش و فناوري، با حمايت از 500 شرکت نوپا، سعي درفراهم نمودن محيطي مناسب براي استقرار و حضور حرفه اي شرکت‌هاي فناوري، شرکت‌هاي متوسط و کوچک، واحدهاي تحقيق و توسعه صنايع و مؤسسات پژوهشي آغاز به کار نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن