تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819893688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکیم شاکر: حاضرم بدون مزد مربی تیم ملی فوتبال عراق شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حکیم شاکر: حاضرم بدون مزد مربی تیم ملی فوتبال عراق شوم گناوه - ایرنا - حکیم شاکر مربی سابق تیم ملی فوتبال عراق گفت : اگر فدراسیون کشور متبوعش درخواست کند، حاضر است بدون مزد و دریافت وجهی هدایت تیم ملی عراق را بپذیرد.


به گزارش ایرنا، شاکر روزشنبه درگفت وگو با شبکه الریاضیه عراق گفت: گرچه درحق من ناسزاهای زیادی گفتند ومسوولان وقت فدراسیون بعد از جام ملتهای 2015 مردم ورسانه ها را در شبکه مجازی علیه من تحریک کردند اما بخاطر شرایط سختی که درحال حاضر تیم ملی عراق در آن بسر می برد حاضرم بدون دستمزد هدایت تیم ملی کشورم را برعهده بگیرم.
وی افزود: اگر با گزینه های خارجی که مسوولان فدراسیون فوتبال درحال مذاکره هستند توافق نکنند حاضرم بدون حقوق هدایت تیم را برعهده بگیرم اما اگر توافق کردند هم حاضرم به خاطر خدمت به میهنم به مربی جدید مشاوره بدهم وکادر فنی را در جریان وضعیت تک تک بازیکنان عراقی قراردهم.
وی افزود: درعین حال حاضر نیستم دستیار مربی خارجی شوم .
حکیم شاکر اذعان کرد که توافق بامربی خارجی درشرایط کنونی که فوتبال عراق مشکلات مالی ،حاشیه ای و ضیق وقت دارد دشوار خواهد بود به در بسته می خورد.
وی اظهارعقیده کرد که اگر با سوارز کلمبیایی که در رسانه ها به آن اشاره شده برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق توافق کنند، باختند ، زیرا این مربی هیچ افتخاری درکارنامه ندارد وتیمش درانتهای جدول لیگ این کشور قرار دارد پس بهتر است به مربیان باتجربه وکارکشته عراقی فرصت بدهند وبه آنها اعتماد کنند تا تیم از این بن بست خارج شود.
وی در خصوص مقایسه توانایی های ناجح حمود رییس قبلی فدراسیون فوتبال عراق با عبدالخالق مسعود که اخیرا" توسط مجمع انتخاب شد افزود: درفدراسیون قبلی هرج ومرج حاکم نبود وکارها طبق برنامه پیش می رفت اما در فدراسیون فعلی افراد ذینفع راه نفوذ را پیدا کردند واین به سود فوتبال عراق نیست .
درزمان مربیگری حکیم شاکر،تیم جوانان عراق درسال 2012 به مقام چهارم زیر 20 سال جام جهانی در ترکیه نایل آمد ویک سال بعد تیم امید عراق به مقام قهرمانی آسیا در مسقط عمان دست یافت ،او توانست بعدا" مدال نقره جوانان آسیا درامارات را ازآن جوانان عراق کند ضمن اینکه وی با تیم بزرگسالان عراق نایب قهرمان رقابتهای غرب آسیا درکویت شد ومدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی را نصیب این کشور کرد.
این مربی نام آشنای عراقی گفت:درشرایط فعلی چند پیشنهاد باشگاهی ازاردن،عمان وقطردارم که درحال بررسی شرایط هر یک از آنها می باشم.
وی از اینکه کدام لژیونر عراقی را می پسندید، گفت: کرار جاسم بهترین فوتبالیست حال حاضر عراق است که درخارج فوتبال خود را بصورت حرفه ای دنبال می کند که نتوانسته اند دردو سال اخیر از توانایی های این بازیکن درتیم ملی عراق بهره ببرند.
ورزشی**3034**1590



13/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن