تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله موشکی به هواپیمای ایرباس مصداق بارز تروریست بودن آمریکا است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نماینده ولی فقیه در هرمزگان
حمله موشکی به هواپیمای ایرباس مصداق بارز تروریست بودن آمریکا است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس گفت: حمله موشکی به هواپیمای ایرباس پرواز شماره 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز تروریست بودن آمریکای جنایت کار است.


به گزارش  گروه استان های خبرنگار باشگاه خبرنگاران از بندر عباس  آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز افزود : اقدام تروریستی آمریکا در 12 تیر سال 67 با حمله به هواپیمای مسافربری و کشتار 298 مسافر بی گناه ، برگ روشنی بر وحشی گری های استکبار بزرگ جهانی است . وی گفت : ملت بیدار و فهیم ایران و تمامی آزادگان جهان تا کنون شاهد وحشی گری های این قوم ظالم بوده اند و ننگ این فاجعه ها تا ابد بر دامان جنایتکاران استکبار جهانی باقی خواهد ماند . نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در ادمه ی خطبه های امروز با اشاره به روز شهرداری ها و دهیاری ها افزود : استفاده از طرح های صاحب نظران در کنار اقدامات و خدمات شهری زمینه ساز پیشرفت روز افزون خدمات می شود . آیت الله نعیم آبادی مناسب سازی فضای خور ها و استفاده از دریا در طرح های جاده ای را از جمله راهکارهای کاهش ترافیک شهری عنوان کرد و خواستار فعالیت شهرداری ها در این زمینه شد . وی در ادامه گفت : تحقق اقتصاد مقاومتی جز با همکاری و همدلی مردم و مسئولان و پرداخت مالیات ها میسر نخواهد شد و پرداخت مالیات را یک تکلیف و زمینه ساز پیشرفت عنوان کرد . امام جمعه شهر بندرعباس در خصوص پیگیری خطبه‌های هفته گذشته در مورد ساخت آب شیرین کن افزود: با رای زنی هایی که با مسئولان آب و فاضلاب هرمزگان انجام شده است، بزودی درخواست تامین بودجه برای ساخت آب شیرین کن به وزارت نیرو ارجاع داده می‌شود .


آیت الله نعیم آبادی گفت : در صورت تامین اعتبار 180 میلیون دلاری خرید تجهیزات و ساخت آب شیرین کن ، مشکل آب 2 شهر بندرعباس و میناب تا پایان سال 95 مرتفع خواهد شد .



انتهای پیام/ز



اخبار مرتبط

آغاز تولید نشاء بادمجان در هرمزگان
وزنه بردار هرمزگانی در لیست اولیه اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا
حضور فوتبالیست هرمزگانی در جام جهانی فوتبال ساحلی
کمک ۳۷۰ میلیون تومانی خیرین هرمزگانی در جشن گلریزان
تاکید استاندار هرمزگان برحمایت از بخش خصوصی
آغاز فعالیت طرح تکثیر و ذخیره سازی ۴۰ هزار قطعه بچه ماهی در قشم




۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن