تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش کيفيت برپايي نمايشگاه با حضور رسانه هاي فعال استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۱۱ب.ظ)
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي در گفتگو با موج تصريح کرد: افزايش کيفيت برپايي نمايشگاه با حضور رسانه هاي فعال استان موج - مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي گفت: همه تلاشمان را انجام داديم که بتوانيم يک نمايشگاه قرآن و عترت ديگر با ابعاد کوچک تر در شرق مشهد در ماه مبارک رمضان برگزار کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از مشهد، سيد سعيد سرابي در بازديد از نمايشگاه قرآن و عترت مشهد با حضور در غرفه خبرگزاري موج، نحوه برگزاري نمايشگاه امسال را راضي کننده دانست و اظهار کرد: فعاليت قرآني يک امر بسيار زيبا و پسنديده است. نمايشگاه قرآن و عترت امسال با توجه به همه مشکلات و کاستي هايي که وجود داشت، توفيقي شد که توانستيم اين نمايشگاه را برگزار کنيم.
وي افزود: کاستي ها و کمبودهايي که در برگزاري نمايشگاه امسال وجود داشت براي سال هاي آينده به نقاط قوت تبديل خواهد شد و بايد خودمان را آماده کنيم براي ميزباني مشهد در سال 2017 به عنوان پايتخت معنوي جهان اسلام که رويداد بسيار بزرگي براي اين شهر خواهد بود.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي در خصوص بيانات امام جمعه مشهد براي برگزاري چندين نمايشگاه قرآني همزمان در نقاط مختلف شهر مشهد گفت: برگزاري چنديدن نمايشگاه همزمان در نقاط مختلف شهر کار بسيار دشواري است ولي در اداره کل ارشاد استان همه تلاشمان را انجام داده ايم که بتوانيم يک نمايشگاه قرآن ديگر با ابعاد کوچک تر در شرق شهر مشهد در ماه مبارک رمضان برگزار کنيم.
وي با اشاره به انتقادات و پيشنهاداتي که به نحوه برگزاري نمايشگاه قرآن وعترت مشهد وارد شده، تصريح کرد: بعد از اتمام کار نمايشگاه با هماهنگي ستاد اجرائي نمايشگاه يک نشست نقد و بررسي برگزار خواهيم کرد که بتوانيم نمايشگاه سال آينده را پربارتر برگزار کنيم.
سرابي با بيان اينکه رسانه ها نقش بسزايي در اطلاع رساني نمايشگاه امسال به شهروندان مشهد دارند، خاطرنشان کرد: رسانه ها در چند مرحله تاثيرگذار هستند اول اينکه نمايشگاه بايد به عنوان مطالبه مردم و حساسيت مسئولين به برگزاري نمايشگاه از سوي رسانه ها مطرح شود، در مرحله دوم رسانه ها مي توانند مردم را براي بازديد از نمايشگاه و اطلاع رساني صحيح آگاه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن