تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819461921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عراقچی: در موضوع ابعاد نظامی احتمالی با آژانس همکاری می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عراقچی: در موضوع ابعاد نظامی احتمالی با آژانس همکاری می‌کنیم
یکی از مذاکره‌کنندگان ارشد هسته‌ای کشورمان گفت: بسیار امیدواریم که در حل مساله ابعاد نظامی احتمالی پیشرفت حاصل شود.
آفتاب : سیدعباس عراقچی موضوع ابعاد نظامی احتمالی را بحثی "قدیمی" و "مزمن" خواند و اظهار کرد: زمانی ادعاهایی نسبت به برنامه هسته‌ای ایران مطرح شد که مبنای فشارها و تحریم‌ها قرار گرفت.


به گزارش ایسنا، وی افزود: اکنون فرصت خوبی پیش آمده که این مسائل و ادعاهایی که نسبت به گذشته مطرح شده بود در فضایی آرام‌تر حل و فصل شود. ما هم آماده همکاری با آقای آمانو هستیم تا مشخص شود ادعاهایی که وجود دارد و پرونده‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران باز شده واهی است و کارنامه سفید برنامه هسته‌ای ایران نشان داده شود.


وی گفت: ما آماده هستیم در موضوع ابعاد نظامی احتمالی با آژانس همکاری کنیم و به این همکاری‌ها سرعت بخشیم تا به یک جمعبندی روشن در این خصوص برسیم و عدم صحت تمامی آن ادعاها ثابت شود.


این دیپلمات ارشد کشورمان سفرمدیرکل آژانس به تهران را خوب و موفق ارزیابی کرد و گفت: گزارش هایی که از تهران دریافت کردیم و گزارش‌هایی که همکاران ایشان دادند نشان می‌دهد که این سفر، سفری موفق و حرکتی رو به جلو بوده است.


وی مبنای دستیابی به توافق را رعایت خطوط قرمز ترسیم شده عنوان کرد و گفت: ازنظر ما راه رسیدن به خواسته‌های‌مان، رعایت تمام اصول و چارچوب و خطوط قرمزی است که ترسیم شده است. هر وقت به این‌ها رسیدیم و در متن توافق رعایت شد، توافق خواهیم کرد. زودتر و دیرتر ملاک نیست. ما مقید به زمان نیستیم.


وی ادامه داد: ممکن است بعضی از طرف‌های ما به لحاظ برنامه‌ها و یا پارلمان‌های‌شان مقید به زمان باشند ولی از نظر ما آن‌چه مهم است توافق خوب است. البته تلاش‌مان را می‌کنیم تا قبل از هفت روزی که تمدید شده این کار انجام شود تا دیگران با مشکلات کمتری با پارلمان‌های‌شان روبرو شوند.




تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن