تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818855104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت 370 پايگاه اوقات فراغت دانش آموزي در ايام تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۲۳ق.ظ)
فعاليت 370 پايگاه اوقات فراغت دانش آموزي در ايام تابستان موج - خرم آباد- معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش لرستان از فعاليت 370 پايگاه اوقات فراغت در تابستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، معاون پرورشي و فرهنگي آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به آمادگي 370 پايگاه اوقات فراغت در استان گفت: اين پايگاه‌ها شامل کانون‌هاي فرهنگي، تربيتي،‌ ورزشي، ‌مدارس قرآني، ‌اردوگاه‌ها و ‌کانون‌هاي فرهنگي اجتماعي محله است.
محسن يوسفوند افزود: پيش‌بيني مي‌شود که در دوره ابتدايي دختران 16100 نفر و پسران 17000 نفر، در دوره (متوسطه اول) دختران 4500 نفر و پسران 4920 نفر و در دوره متوسطه دوم دختران 8100نفر و پسران 9800 در اين طرح شرکت کنند.
وي به مهم‌ترين برنامه‌هاي معاونت پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش لرستان در تابستان 94 اشاره کرد و افزود: اجراي طرح هجرت 3 استان، اجراي برنامه اوقات فراغت و برگزاري اردوهاي بنياد علوي ويژه دانش آموزان دختر و پسر مناطق کم برخوردار استان و اعزام به اردوگاه لواسانات به تعداد 440 نفر از مهم‌ترين برنامه‌ها در تابستان امسال است.
معاون پرورشي و فرهنگي آموزش‌وپرورش استان در پايان خاطرنشان کرد: پيش‌بيني مي‌شود حدود 60 هزار دانش‌آموز در برنامه‌هاي پايگاه‌هاي اوقات فراغت در قالب رشته‌هاي ورزشي، هنرهاي دستي و تجسمي، آموزش احکام،قرآن، معارف اسلامي شرکت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن