تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مجمع جهاني شيعه شناسي در گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۴ (۸:۵۳ق.ظ)
رئيس مجمع جهاني شيعه شناسي در گذشت موج-قم- حجت الاسلام والمسلمين علي انصاري بويراحمدي از جانبازان جنگ تحميلي امروز و پس از سالها درد و رنج به لقاء ا... پيوست.
به گزارش خبرگزاري موج از قم به نقل ازمرکز خبرحوزه ،حجت الاسلام والمسلمين علي انصاري بويراحمدي از جانبازان سرافراز جنگ تحميلي بود که بر اثر عارضه شيميايي و مشکل ريوي، سال‌ها تحت درمان بود که ساعتي قبل بر اثر ايست قلبي به همرزمان شهيد خود پيوست.
آيت پيمان عضو هيأت مديره و معاون بين الملل مجمع جهاني شيعه شناسي با اعلام اين خبر گفت:
وي با بيان اين که بنياد شهيد و امور ايثارگران پرونده اعزام ايشان را به خارج از کشور آماده کرده بود، اما متاسفانه دچار ايست قلبي شد و پس از انتقال به بيمارستان نيکويي قم، دار فاني را وداع کرد.
پيمان به مراسم تشييع اين روحاني محقق و جهادگر حوزوي اشاره کرد و بيان داشت: در صورت فراهم شدن مقدمات و کارهاي اداري از سوي بنياد شهيد، مراسم تشييع و تدفين عصر روز يکشنبه برگزار خواهد شد.
خاطرنشان مي شود:حجت‌الاسلام و المسلمين علي انصاري بويراحمدي تاکنون در مجمع جهاني شيعه‌شناسي با وجود بيماري‌، ۸۰ عنوان کتاب با موضوع امام علي(ع) و مذهب تشيع منتشر کرده که برخي از آنها به چند زبان زنده دنيا ترجمه شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن