تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مجمع خیران قم: ۷۰۰ خانوار قمی از بسته‌های حمایتی ماه رمضان بهره مند می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس مجمع خیران قم: ۷۰۰ خانوار قمی از بسته‌های حمایتی ماه رمضان بهره مند می‌شوند استان‌ها > قم - رئیس مجمع خیران قم با اشاره به اقدامات حمایتی مجمع خیران از نیازمندان قم گفت: در استان قم حدود ۷۰۰ خانوار از بسته‌های حمایتی مجمع خیران در ماه مبارک رمضان بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حجةالاسلام سیدمحمد امامی با اشاره به برنامه‌های این مجمع در ماه مبارک رمضان، به تسنیم گفت: روز دهم ماه مبارک رمضان توزیع ارزاق عمومی برای افراد نیازمند توسط مجمع خیران صورت می‌گیرد.
رئیس مجمع خیران قم با بیان این که فعالیت‌های مجمع خیران در ماه رمضان تداوم دارد افزود: در زمینه تهیه جهزیه و درمان فعال هستیم و در دهم ماه رمضان همانند ماه‌های گذشته خانواده‌های تحت پوشش جهت دریافت سبد کالا مراجعه می‌کنند.
امامی با تاکید بر لزوم کمک به نیازمندان در ماه رمضان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان و به مناسبت لیالی قدر کمک به محرومان استان قم بیشتر می‌شود و در این راستا برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته‌ایم.
وی عنوان کرد: بسته‌های حمایتی که برای اقشار نیازمند استان قم تهیه شده به تعداد خانوارها توزیع می‌شود که شامل 14 قلم کالا شامل مواد پروتئینی، شوینده و خوراکی است و بسته‌ای است که با توجه به نوسان قیمت‌ها از 20 الی 70 هزار تومان تهیه شده است.
رئیس مجمع خیران قم با اشاره به اقدامات حمایتی مجمع خیران از نیازمندان قم تصریح کرد: در استان قم حدود 700 خانوار از بسته‌های حمایتی مجمع خیران در ماه مبارک رمضان بهره مند می‌شوند.
امامی با اشاره به خدمات درمانی مجمع خیران قم اظهار داشت: بخش درمان محرومان قم را داریم که روزانه فعال هستیم و نیازهای درمانی نیازمندان را برطرف می‌کنیم.
وی بیان کرد: در زمینه درمان روزانه 30 تا 50 مورد مراجعه درمانی داریم که به صورت رایگان توسط پزشکان ویزیت می‌شوند و داروهای مورد نیازبیماران را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

کلید واژه ها: استان قم - سبد کالا -




چهارشنبه 3 تیر 1394 - 09:13:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن