تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819899240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش ۱۰۳ قطعه زمین و مایملک شهرداری اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فروش ۱۰۳ قطعه زمین و مایملک شهرداری اردبیل استان‌ها > اردبیل - سرپرست شهرداری اردبیل گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان ارزش فروش ۱۰۳ قطعه زمین و مایملک شهرداری جهت حبران بخشی از بدهی شهرداری به فروش می رسد.

احمدیان گفت: به منظور دست یابی به اهداف مالی پیش بینی شده در برنامه و بودجه مصوب سال 94 شهرداری اردبیل، سازمان ها و مناطق تابعه و همچنین با هدف پرداخت حساب های معوقه کلیه پیمانکاران شهرداری اردبیل، مناطق و سازمان های تابعه؛ پس از دریافت مجوز از شورای اسلامی شهر نسبت به انتشار آگهی مزایده جهت واگذاری تعدادی از قطعات زمین های در مالکیت شهرداری اقدام شد. خلیل احمدیان تصریح کرد: ما سعی کردیم با کسب مجوز از شورای شهر برای فروش بخشی از مایملک شهرداری قسمتی از معوقات پیمانکاران را پرداخت کنیم تا براساس وعده‌ای که داده‌ایم، بتوانیم رضایت آنها را نیز فراهم بیاوریم. سرپرست شهرداری اردبیل گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان ارزش فروش ۱۰۳ قطعه زمین و مایملک شهرداری است که قرار است از طریق مناقصه و یا مزایده به فروش برسد تا شهرداری با دست پیدا کردن به یک نقدینگی مناسب بتواند بخشی از معوقات و بدهی‌های خود را پرداخت کند. احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همشهریان می‌توانند با پرداخت ۳۰ درصد نقد و مابقی پنج قسط در این مزایده شرکت کنند که پیمانکاران نیز با پرداخت ۱۰ درصد می‌توانند در این عرصه حضور پیدا کنند.

کلید واژه ها: استان اردبیل -




جمعه 12 تیر 1394 - 09:23:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن