تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین و روحانی هفته آینده دیدار می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پوتین و روحانی هفته آینده دیدار می کنند
سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین و حسن روحانی روسای جمهوری روسیه و ایران هفته آینده در شهر «یوفا»ی این کشور با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
به گزارش نامه نیوز، رویترز اعلام کرد: دیمیتری پسکوف روز پنجشنبه و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه گفت: این دیدار برنامه ریزی شده و ما خود را برای انجام آن آماده می کنیم.

بر این اساس روز نهم جولای روسیه میزبان اجلاس سازمان همکاری های شانگهای خواهد بود که ایران در آن عضو ناظر است. این دیدار در حالی انجام خواهد شد که ایران و قدرت های بزرگ از جمله روسیه در حال مذاکره بر سر نگارش متن توافق نهایی هسته ای تهران هستند.

گفتنی است کشورهای روسیه، چین، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان اعضای اصلی سازمان همکاری های شانگهای هستند و  ایران، هند، پاکستان، مغولستان و افغانستان اعضای ناظر این سازمان بین دولتی محسوب می شوند.


منبع: مهر


۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن