تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام فعالان اقتصادي نسبت به آزادي 60 نفر از زندانيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۱۹ب.ظ)
دبير فعالان اقتصادي قم: اهتمام فعالان اقتصادي نسبت به آزادي 60 نفر از زندانيان موج - قم - دبير فعالان اقتصادي قم گفت: فعالان اقتصادي نسبت به آزادسازي 60 نفر از زندانيان، ساخت 10 مسجد در مناطق محروم، تهيه کمک هزينه جهيزيه براي 400 نفر از نوعروسان و تهيه سبد کالا اهتمام داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، دبير فعالان اقتصادي قم در جشن ميلاد امام حسن(ع) که با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي، سرپرست استانداري قم و جمعي از مسوولان استان و خيرين برگزار شد با اشاره به برنامه‌ها و فعاليت‌هاي دبيرخانه فعالان اقتصادي استان قم گفت: اين دبيرخانه در سال گذشته نسبت به برگزاري هفت نشست اقدام کرد و در اين نشست‌ها مشکلات و مسائل مبتلابه فعالان اقتصادي مورد بحث، بررسي و پيگيري قرار گرفت.
وي از برگزاري جلسه با استاندار وقت، برگزاري نشست فعالان اقتصادي با معاون برنامه ريزي استانداري قم و بررسي رفع مشکلات سرمايه‌گذاران در جلسه با مديرکل دارايي خبر داد و گفت: جلسات ديگري هم با رئيس شوراي شهر، شهردار و مديرکل گمرک برگزار شد و در اين جلسات به بحث و تبادل نظر با مسوولان پرداخته و راهکارهاي تسهيل فرايند فعاليت فعالان اقتصادي مورد بررسي قرار گرفت.
حجازي با اشاره به اين که اين تشکل در کنار فعاليت‌هاي خود نسبت به مشارکت در امور خير اهتمام داشته است گفت: فعالان اقتصادي نسبت به آزادسازي 60 نفر از زندانيان، ساخت 10 مسجد در مناطق محروم، تهيه کمک هزينه جهيزيه براي 400 نفر از نوعروسان و تهيه سبد کالا اهتمام داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن