تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز شعبه های دادسرا ودادگاه به فناوری جدید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد: تجهیز شعبه های دادسرا ودادگاه به فناوری جدید خبرگزاری پانا: معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس گفت: دادستان باید ضمن داشتن شجاعت و حفظ استقلال در امورقضایی، فرهنگ صلح و سازش را در جامعه گسترش دهد
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير ساعت 11:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسم تودیع ومعارفه دادستان مرودشت با اشاره به برخورد قاطع وقانونی دستگاه قضایی استان با جرایم مهم و خشن از جمله آدم ربایی وسرقت مسلحانه تأکید کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به این پرونده ها علاوه بر شعبه رسیدگی کننده در شهرستان ها، در مرکز استان فارس نیز شعب ویژه رسیدگی به این جرایم مهم تشکیل گردید که پرونده های جرائم خاص ومهم در شعبه های اختصاصی مورد رسیدگی قرار می گیرد.
قاضی علی مومن حسین پور با بیان اینکه دادگستری استان اقدامات وتلاش های خوبی در زمینه مبارزه و برخورد با مفسدان اقتصادی و زمین خواری صورت داده است تصریح کرد: افرادی با نفوذ در ادارات استان توانسته بودند زمین هایی را به صورت غیرقانونی تفکیک ، قطعه بندی و به فروش برسانند که با تلاشها واقدامات دستگاه قضایی استان درسال گذشته توانستیم ضمن باز پس گیری این زمین ها با این مفسدان ومجرمان اقتصادی و زمین خواران برخورد قضایی کرده و هم اکنون این افراد در حال تحمل محکومیت در زندان هستند.
وی همچنین با اشاره به دیگر اقدامات و تلاش های دادگستری استان در زمینه پیشگیری ازوقوع جرم خواستار تعامل و همکاری تمامی نهادها و سازمان ها در این زمینه شد وگفت: قوه قضاییه به تنهایی حلال معضلات و مشکلات جامعه نیست بنابراین با تعامل و تلاش سایر دستگاه ها ونهاد ها باید از ورود و افزایش پرونده ها به دستگاه قضایی جلوگیری شود.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس یکی دیگر از مهم ترین اقدامات دادگستری استان را پیشگیری از اطاله دادرسی دانست و افزود: از سال 1391 تا کنون بیش از 80 نشست با هدف پیشگیری و کاهش اطاله دادرسی در دادگستری استان برگزار شدکه تشکیل این جلسات منجر به آسیب شناسی اطاله دادرسی در شعب شدکه در نهایت با بررسی وبرنامه ریزی های صورت گرفته توانستیم زمان رسیدگی را تا حد چشمگیری کاهش دهیم.
حسین پور در ادامه از تعامل وهمکاری هر چه بیشتر و بهتر بین دستگاه قضایی استان با نیروی انتظامی خبرداد و گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال گسترش است و در سایه همین همکاری های متقابل توانستیم حفظ حقوق شهروندی و امنیت مطلوب را در سطح استان فارس برقرار کنیم.
وی درخصوص تجهیز شعبه های دادسرا ودادگاه به فناوری جدید نیز عنوان کرد: تمامی شعب به سیستم cms و ابلاغ های انشایی الکترونیک مجهز شد و در حال گسترش و توسعه سیستم مکانیزه هستند و همچنین با این فنآوری جدیدمکاتبات با سازما ن های وابسته قوه قضاییه به صورت مکانیزه و یکپارچه انجام می شود.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان مرودشت با بیان این که کار قاضی کار بسیار حساس ، سخت و پر مشقتی است از مسؤلان و نمایندگان مجلس خواست تا شغل قضاوت در زمره مشاغل سخت و زیان آور قلمداد شود.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات مثبت قاضی اصغر دریانشین دادستان پیشین شهرستان مرودشت، باقر بوستانی به عنوان دادستان جدید شهرستان مرودشت معرفی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن