تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804559893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیری: بیگ زاده، همانند صادقی در لیست مازاد است/ برای کرار نامه نوشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
امیری: بیگ زاده، همانند صادقی در لیست مازاد است/ برای کرار نامه نوشتیم
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: تا به این لحظه توانسته‌ایم لیست مد نظر سرمربی تیم را جذب کنیم و تا حدودی بازیکنان مازاد تیم مشخص شدند.

امیری: بیگ زاده همانند صادقی در لیست مازاد است/ برای کرار نامه نوشتیم
بهرام امیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در مورد مورد لیست خروجی استقلال اظهار داشت: پرویز مظلومی در مورد نقل و انتقالات تعداد نفراتی را که به لحاظ فکری برای او مورد قبول نبود را در اختیار باشگاه گذاشت و او نیز بعضی از بازیکنان را در لیست مازاد اعلام کرد.


وی در خصوص وضعیت امیرحسین‌ صادقی افزود: امیر حسین صادقی در لیستی که مظلومی در اختیار باشگاه گذاشته می‌تواند باشگاه جدید خود را انتخاب کند و از همین رو در لیست مازاد ما قرار دارد درهر صورت حق بازیکن است حرفش را بزند  و اگر صادقی بتواند مظلومی را قانع کند خوب است. امیر حسین صادقی بازیکن با تجربه ای است اما مظلومی صلاح دیده است که در لیست امسال نباشد.


امیری در خصوص وضعیت طالب لو اعلام کرد: زمانی که تصمیم به جذب سید مهدی رحمتی کردیم از طالب لو و فروزان خواستیم به باشگاه بیایند و به هر دوی آنها گفتیم که باشگاه قصد جذب رحمتی را دارد و اگر چنانچه پیشنهاد دیگری دارند و می‌خواهند به تیم دیگری بروند از نظر باشگاه مشکلی وجود ندارد و حتی باشگاه نیز می‌تواند رضایت نامه آنها را بدهد و هر دوی آنها تصمیم گرفتند در تیم استقلال ماندنی شوند از طرفی دیگر از فروزان خواهش کردیم در تمرینات تیم شرکت نکند و روز گذشته به باشگاه آمد و همکاری زیادی با باشگاه داشت و قرارشد به مدت یک سال به تیم دیگری برود و در حال حاضر در نهایت این بازیکن باشگاه جدید خود را انتخاب کند وبه صورت قرضی برود و از سال بعد ما در خدمت فروزان خواهیم بود.


وی در خصوص وضعیت جواد نکونام عنوان کرد: نکونام یکی از  دوستان قدیمی ما و مورد احترام تیم بوده است اما بر اساس لیستی که در اختیار داریم  درصدد هستیم یک بازیکن دیگر را جذب کنیم و اگر این امر اتفاق نیفتاد به طور حتم از خدمات جواد نکونام بهره می‌بریم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون قرار داد بازیکنان در هیئت فوتبال ثبت نشده است بیان کرد: بازیکنانی که استقلال را تا به این لحظه جذب کرده همه شهرستانی‌ هستند هر بازیکن شهرستانی برای گرفتن رضایت نامه و حق انتقال استان زمانی زیادی را باید سپری کند و ما برای اینکه بازیکنان در تمرینات حضور داشته باشند به آنها اجازه ندادیم که برای رسیدگی به کارهای خود به شهرستان برود اما  قرار است بازیکنان تا فردا کارهای خود را انجام بدهند تا قرار دادهایشان در فدراسیون فوتبال ثبت برسانند.


وی در خصوص وضعیت خسرو حیدری گفت: خسرو حیدری  همانند امیر حسین صادقی جزو بچه‌های با تعصب است و از این بازیکن تشکر می‌کنم و باید بگویم که وی طلب زیادی از باشگاه دارد و هر طور شده در باشگاه بماند از طرفی دیگر دنبال راهکارهایی هستیم که شرایط پرداختی‌های گذشته را انجام بدهیم و باید بگویم که خسرو حیدری هیچ مشکلی با قرار داد ندارد و من  از وی تشکر می‌کنم که کمال همکاری را با باشگاه داشته است.


وی در خصوص وضعیت کرار افزود: برای رسیدگی به وضعیت کرار رسما نامه نوشتیم و به وی و مدیر برنامه‌های او اعلام کردیم که تمرینات از ششم تیر ماه آغاز می‌شود اما تا به این لحظه این بازیکن در تمرینات شرکت نکرده است و باید بگویم که کرار درخواست مبلغ زیادی از باشگاه داشته اما با توجه به سقف بودجه و مصوبه هیئت مدیره برای ما پذیرش این موضوع غیر ممکن است و به وی اعلام کرده‌ایم که اگر در تیم ماندگار است بماند و اگر نه باشگاه جدید خود را به ما معرفی کند از طرفی دیگر  تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه این است که سیستم قرار داد کرار را تغییر بدهد یعنی در خصوص اخراج‌های غیر مجاز و غیبت ‌های کرار تصمیماتی را اتخاذ نماییم.


وی در خصوص وضعیت بیک زاده  افزود: بیک زاده جزو بازیکنان تیم است اما متاسفانه همانند امیرحسین صادقی در لیست استقلال نیست و مازاد به حساب میآید


وی در مورد اینکه سرپرست تیم چه زمانی مشخص می‌شود عنوان کرد: مدیریت هنوز تصمیمی برای انتخاب سرپرست تیم نگرفته است.


عضو کمیته نقل و انتقالات در خصوص وضعیت امید ابراهیمی  افزود: امید ابراهیمی همانند خسرو حیدری هیچ مشکلی برای ماندن در استقلال ندارد و باید راهکارهایی را در نظر بگیریم تا مطالبات فصل آینده آنها پرداخت شود باید بگویم خسرو حیدری و امید ابراهیمی یک سال برای تیم زحمت کشیدند و باید بچه‌ها را در معذوریت‌ اخلاقی قرار ندهیم و به دنبال راهکاری باشیم تا پیش آنها شرمنده نشویم.


وی افزود: قرار دادهای امسال باشگاه استقلال بسیار کمتر از سال‌های قبل است و باید بگویم که خسرو حیدری با گذشتی که انجام داد خیلی کمتر از قرارداد سال قبلش با ما به تفاهم رسید از رحمتی نیز جا دارد تشکر کنم و باید بگویم مبلغ قرار دادش نسبت به پنج سال پیش که در این تیم بوده است کمتر است و مساعدت لازم رابا باشگاه انجام داده است و حتی چک 30 درصد اولیه خود را از باشگاه دریافت نکرده است و ما پولی را که رحمتی از آن صرف نظر کرد برای گرفتن رضایت نامه روزبه چشمی در نظر گرفتیم رحمتی همه جور در خدمت باشگاه آمده و آمده به تیم کمک کند.


وی در خصوص وضعیت سید جلال حسینی افزود: سید جلال حسینی مورد نظر ما نیست و در لیست ما حضور ندارد  و به غیر از نظری جویباری و من فرد دیگری با بازیکنان صحبت نکرده است.


وی در خصوص اینکه آیا طالب‌لو در لیست مازاد باشگاه است افزود: در تمرین روز گذشته نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است و باید مظلومی بیاید و در مورد این قضیه صحبت کنیم و طالب لو در لیست استقلال بوده است و اگر تصمیم دیگری گرفته شده است من نمی‌دانم و باید مطمئن شوم تا پاسخ این سوال را بدهم.


وی در مورد گروسیان افزود: در حال حاضر گروسیان با تیم ملی دانشجویان در ژاپن به سر می‌برد و با توجه به اینکه این بازیکن شرایط سنی امید را ندارد شامل بزرگسالان می‌شود و باید از وی صرف نظر کنیم.


وی در خصوص روزبه چشمی بیان کرد: ساعت یک بعد از ظهر امروز با روزبه چشمی قرار داد خواهیم بست واین بازیکن به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

خبرهایی از باشگاه استقلال
تمرین آبی پوشان بدون حضور سرمربی
تب و تاب بازار نقل و انتقالات
واکنش عنایتی نسبت به جدایی اش از استقلال + عکس




۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن