تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820236917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش به 400 مدير بهداشتي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۸:۱ق.ظ)
آموزش به 400 مدير بهداشتي کشور موج - مدير کل دفتر سلامت جمعيت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت از برپايي جلسات و نشست‌هاي توجيهي براي مديران و معاونت‌هاي بهداشتي در سراسر کشور با هدف رشد جمعيت و در راستاي سياست‌هاي ابلاغي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد اسماعيل مطلق، مدير کل دفتر سلامت جمعيت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، در خصوص برنامه‌هايي که تاکنون در خصوص افزايش جمعيت صورت گرفته، اظهار داشت: از مهم‌ترين اقدامات، برگزاري 6 نشست توجيهي براي کليه مديران مرتبط با معاونت‌هاي بهداشتي در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي سراسر کشور و آموزش بالغ بر 400 نفر از مديران است.
وي ادامه داد: يک نشست توجيهي براي مديران مسوول با هدف جلب مشارکت‌هاي مردمي معاونت‌هاي بهداشتي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي در سراسر کشور است که در اين راستا برنامه‌ريزي براي جلب مشارکت 150 هزار داوطلب سلامت در رابطه با سياست‌هاي کلي جمعيت انجام شده است.
وي گفت: برگزاري 13 سمينار و همايش توجيهي براي ارتقاي نگرش کارشناسان حوزه‌هاي سلامت و کارشناسان آموزش و پرورش، امور بانوان، استانداري، فرهنگ و ارشاد اسلامي و... در راستاي سياست‌هاي کلي ابلاغي انجام مي‌شود.
ضمن اين که هشت هزار نفر در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي اردبيل، بوشهر، زنجان، گيلان، چهارمحال و بختياري، کاشان، اراک، سيستان و بلوچستان، قم و سه دانشگاه شهيد بهشتي، تهران و ايران در استان تهران، خوزستان، يزد، آبادان و بابل با برپايي سمينارهاي توجيهي با اهداف سياست‌هاي افزايش جمعيت بيشتر آشنا مي‌شوند. همچنين مطلق از ادامه اين سمينارها پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
وي در خصوص رويکردهاي ارتقاي نرخ کلي باروري گفت: برنامه‌هايي مثل فرزندآوري مبتني بر سلامت مادر و کودک، رضايتمندي از زندگي زناشويي، ناباروري، سلامت مادران، باروري سالم، سلامت نوزادان، مراقبت‌هاي دوران کودکي، مراقبت‌هاي دوران نوجواني و جواني، تلاش در راستاي متناسب‌سازي سن ازدواج و سلامت ميانسالان و سالمندان از ديگر برنامه‌هاي در دست اقدام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن