تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821234886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايرامي ماندني مي شود؛ گرداني در آستانه ماندن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۴۲ب.ظ)
بايرامي ماندني مي شود؛ گرداني در آستانه ماندن موج- شنيده ها از باشگاه تراکتورسازي حکايت از آن دارد که گويا تراکتورسازان با بايرامي به نتيجه رسيدند و در ادامه گرداني را هم حفظ خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حالي که مهرداد بايرامي بابت مسائل مالي با باشگاه تراکتورسازي به تفاهم نرسيده بود و اين بازيکن که يک سال ديگر با اين تيم قرارداد دارد خبر از جدايي داده بود، گويا اين مشکل توسط مسوولان باشگاه حل شده و او در تيم ماندني خواهد شد.
طبق شنيده هاي ما از تبريز به نظر مي رسد مسوولان باشگاه در ادامه جلسه با بايرامي اين مساله را حل کرده و مشکلي بابت ادامه همکاري او با تراکتورسازي وجود نخواهد داشت.
نکته ديگر به مساله احمد اميرکامدار و حبيب گرداني دو بازيکن کنار گذاشته تراکتورسازان برمي گردد که هنوز باشگاه رضايتنامه آن ها را صادر نکرده است.
در اين زمينه گفته مي شود با توجه به عدم موفقيت تراکتورسازان به جذب بازيکنان مورد نظر در پست حبيب گرداني، اين بازيکن که امروز به باشگاه خواهد رفت بازهم با مسوولان باشگاه به تفاهم رسيده و شرايط همکاري دوباره آن ها فراهم خواهد شد.
در مورد احمد اميرکامدار هم اين بازيکن با توجه به روشن نشدن تکليفش در اين تيم و قرار داشدن در فهرست دوم بسيار ناراحت است و گويا به دنبال کسب رضايتنامه براي پيوستن به ديگر تيم هايي است که خواهان جذب او هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن