تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799170775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروزان در لیست مازاد است/ تمامی مشکلات تهران حل شده است فقط باشگاه استقلال مانده است!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نظری جویباری:
فروزان در لیست مازاد است/ تمامی مشکلات تهران حل شده است فقط باشگاه استقلال مانده است!
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:دروازه بان فصل گذشته با توجه به صلاحدید سرمربی تیم در لیست مازاد قرار گرفته است و در نظر داریم این بازیکن را قرضی به تیم دیگری بدهیم.
علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص آمدن ماموران شهرداری برای پلمپ باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی- ورزشی و من نمی‌دانم چرا  شهرداری همجا را ول کرده و فقط به اینجا چسبیده است در هر صورت تکلیف این مسئله باید روشن شود باشگاه استقلال برای  فدراسیون است و شرایطی پیش آمده است که این باشگاه به فروش رسیده است و با کمک و زحمات باشگاه توانسته‌ایم این جا را  خریداری کنیم خدا کند این باشگاه را بلوک گذاری شود و کار یکسره شود تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم چرا که شهرداری یکبار کمک می‌کند و یکبار اقدام به پلمپ باشگاه!!


امیدوارم شرایط جوری رقم بخورد که بتوانیم به تفاهم برسیم و این مسئله برای من جای سوال دارد که تمامی مشکلات تهران حل شده است و فقط مشکل باشگاه استقلال مانده است!!


وی در خصوص نقل و انتقالات آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه استقلال افزود: نقل و انتقالات باشگاه استقلال به خوبی پیش می‌رود و توانسته‌ایم تا 70.80 درصد بازیکنان مد نظر مظلومی را جذب کنیم و امیدوارم طی یکی دو روز آینده بقیه نیز حل شود.


وی در خصوص فروزان افزود: فروزان در لیست مازاد مظلومی است که امیدوارم بتوانیم دوستانه تیمی را برای فروزان انتخاب کنیم و در نظر داریم وی را قرضی به تیم دیگری بدهیم و باید بگویم که اصلا قرار نیست ما کسی را بیرون کنیم و فروزان اگر نخواهد از تیم برود بالای سر ما جا دارد و پولش را نیز پرداخت می‌کنیم اما قصد داریم وی را قرضی به تیم دیگری بدهیم چرا که فروزان جوان و آینده دار است و حیف است که به سادگی از وی بگذریم.


نظری جویباری عنوان کرد: صحبت‌هایی با امید ابراهیمی صورت گرفته  و امروز نیز قرار است جلسه‌ای با وی داشته باشیم از طرف دیگر دو سه ساعت جلسه با هاشم بیک زاده برگزار کردیم  و توانستیم به جاهای خوبی برسیم همچنین با خسرو حیدری صحبت‌هایی انجام شده است و قرار شده تا روز پنجشنبه هفته جاری همه چیز نهایی شود و بازیکنان را سر تمرین بفرستیم.


 نظری جویباری عنوان کرد: هیچ صحبت و جلسه‌ای تا به این لحظه با سید جلال حسینی نداشتم، جواد نکونام نیز بازیکن بزرگی است و اوساسونا قرار دارد دارد وتا به این لحظه با این بازیکن جلسه‌ای نداشتم.


وی بیان کرد: درصدد هستیم نود درصد تیم را تا روز پنج شنبه ببندیم تا چارچوب تیم حفظ شود اما تا زمان نقل و انتقالات وقت داریم و در ابتدا بازیکنان خود را جمع بندی می‌کنیم و پست‌هایی که خالی بود با صلاحدید سرمربی تیم بازیکن جذب کنیم.


پرداختی‌هایی به بازیکنان جدید داشته‌ایم و قرار است پرداختی‌هایی طی روزهای آینده به بازیکنان قدیم داشته باشیم تا عدالت برقرار شود.


وی در خصوص وضعیت امیر حسین صادقی افزود: صادقی کاپیتان تیم استقلال و بازیکن ملی‌پوش است و امیدوارم مظلومی تصمیم نهایی را در خصوص این بازیکن بگیرد و باید بگویم من تصمیم گیرنده نیستم و هر نظری که مظلومی  داشت لحاظ می‌شود.


انتهای پیام/






۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن