تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799201442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايستادگي ملت ايران، آمريکا را پشت ميز مذاکره نشاند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۹:۵۳ق.ظ)
وزير دادگستري: ايستادگي ملت ايران، آمريکا را پشت ميز مذاکره نشاند موج- وزير دادگستري گفت: اگر آمريکايي ها مي ديدند که ما با اين تحريم ها به قهقرا مي رويم و تسليم مي شويم يک ساعت هم با ما پشت ميز مذاکره نمي نشستند اما حالا با مشاهده ايستادگي ملت ما بر مذاکره اصرار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي دوشنبه شب در مراسم يادواره شهيد بهشتي، شهيد صدوقي و شهداي قوه قضائيه در روضه محمديه (حظيره) يزد افزود: تيم هسته اي با قدرت براي حفظ مصالح کشور کوشيده و تلاش مي‌کند.
وي ادامه داد: انتقاد، حرف و شعار قطعاً کاري ندارد؛ سختي اين است که در ميدان عمل چگونه ظاهر شويم و تيم مذاکره کننده ما تلاش خود را در اين مدت انجام داده است.
وزير دادگستري خاطرنشان کرد: مذاکرات تيم هسته اي خودمان را نبايد هيچ گاه کوچک بشماريم، الان چند کشور بزرگ جهان، شوراي امنيت سازمان ملل، اتحاديه اروپا پاي مذاکره با ايران آمده‌اند.
پورمحمدي تاکيد کرد: امروز کسي نمي‌تواند بگويد که ايران ذليل و ملت ايران تو سري خور و خوار است.
اين مسوول يادآور شد: دولت ادعا ندارد که همه امور درست است اما در شرايطي که آمريکا مي‌گويد شديدترين تحريم‌هاي هوشمند و فلج کننده تاريخ را عليه ايران اعمال کرديم همچنان روي پاي خود ايستاده‌ايم.
وزير دادگستري بيان کرد: ملت ايران صبور و به خودش متکي است و مسوولان هم در حال خدمت به آن‌ها هستند و براي رفع مشکل مردم دغدغه دارند.
وي اظهارکرد: امروز ملت‌هاي مظلوم جهان و امت اسلام به خوبي در يافته‌اند که يک فريادرس براي آن‌ها پيدا شده و آن جمهوري اسلامي ايران است.
پورمحمدي افزود: هر روز که از مذاکرات تيم هسته اي کشورمان با گروه 1+5 مي‌گذرد منطق ملت و نظام ما به جهانيان بيشتر نمايان مي‌شود.
اين مسوول با اشاره به اينکه غير از ملت قهرمان ايران در وضعيت کنوني هيچ ملتي فريادرس مردم فلسطين، لبنان، يمن، عراق، سوريه، يمن و ديگر مظلومان جهان نيست بر تداوم حمايت از آن‌ها تاکيد کرد.
وزير دادگستري گفت: ميانگين نفت سال 90 بالاي 107 دلار بوده و بيش از 2 ميليون و 300 هزار بشکه نفت صادر مي‌کرديم اما امروز ما يک ميليون بشکه نفت با قيمت حداکثر 52 تا 53 دلار صادر مي‌کنيم.
پورمحمدي افزود: اين نشان دهنده اين است که بودجه ما از نفت 23 درصد شده است و ملت ما با اين شرائط پذيرفته وصبر وتحمل مي‌کند وبه حمايت ازمظلومان مي‌پردازد.
وزير دادگستري اضافه کرد: بايد بصورت جدي براي اشتغال فعاليت و از ورود کالاهاي خارجي که به اشتغال کشور مان آسيب مي زند جلوگيري کنيم همچنين بايد اقتصاد، صنعت واشتغال را رونق دهيم تا مشکلات مردم کمتر شود.
وزير دادگستري با اشاره به وجود امنيت درکشورخاطر نشان کرد: همه نا امني‌ها که در اطراف ايران براي ما ايجاد شده نتيجه عملکرد کساني است که به کشتار مردم دست مي‌زنند.
پور محمدي گفت: تمام اهداف تروريست‌هاي آدم کش بدون شک ملت ايران و شيعيان هستند و مي خواهند درمنطقه وجهان اسلام نا امني ايجاد کنند و لذا بايد خيلي هوشيار بود.
وي افزود: به برکت خون شهيدان وولايت فقيه و همدلي وهمکاري مسوولان؛ جمهوري اسلامي ايران از امن ترين کشورهاي منطقه و جهان محسوب مي‌شود و لذا بايد قدر اين نظام و انقلاب را دانست.
اين مسوول با اشاره به اينکه نظام و ملت ما در فضاي بصيرت و آگاهي، جهاد، ايثار، خودباوري، دفاع از حق و ارزش‌هاي الهي سير و زندگي مي‌کنند، گفت: امروز نقش ملت ايران در جهان و منطقه ممتاز و فوق العاده است.
وزير دادگستري با اشاره به جايگاه و منزلت شهدايي همچون مطهري و بهشتي اظهارکرد: چنين افرادي تکرار نشدني هستند.
اين مراسم با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار، مردم و خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر بعد از نماز مغرب واعشا در مسجد روضه محمديه برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن