تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819281862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش رسانه استانی در تعامل هدفمند با مسئولان استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تلاش رسانه استانی در تعامل هدفمند با مسئولان استان خبرگزاری پانا: رسانه استانی در تلاش است تا توانمندی های همه مناطق استان فارس را در شبکه استانی و ملی منعکس کند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير ساعت 07:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید تقی سهرابی  در دیدار با نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که رسانه استانی در تلاش است تا توانمندی های همه مناطق استان فارس را در شبکه استانی و ملی منعکس کندافزود: این رسانه تلاش دارد توانمندی های مناطق مختلف استان پهناور و تاریخی فارس را علاوه بر انعکاس از شبکه استانی در شبکه های سراسری و برون مرزی به معرض تماشا گذارد. مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس رسیدن به این هدف را در رسانه استانی تعامل هدفمند با مسئولان شهرستان ها و اختصاص بخشی از منابع مالی شهرستان ها به نگهداری و توسعه فرستنده های رادیویی تلویزیونی عنوان کرد. وی تاکید کرد مردم شریف استان باید بتوانند توانمندی های خود را در قاب شبکه استانی و شبکه های سراسری مشاهده کنند تا علاوه بر ایجاد انگیزه در آنان در توسعه استان نیز گام های موثر بردارند.
در این دیدار سیدموسی موسوی نماینده مردم شهرستان¬های لامرد و مهر با اشاره به ویژگی های شهرستان های لامرد و مهر و نقش راهبردی این دو شهرستان در جنوب استان گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری با پیگیری های صورت گرفته طرح های بزرگی برای این دو شهرستان به تصویب رسیده است. آغاز عملیات اجرایی طرح فرآوری میعانات گازی با ظرفیت سه هزار شبکه، طرح نیروگاه برق 930 مگا واتی، واحد آلومینیوم جنوب با ظرفیت 300 هزار تن، آغاز عملیات اجرایی اتان گیری پالایشگاه پارسیان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد دلار و همچنین موافقت ساخت بیمارستان 80 تخت خوابی در شهرستان مهر از مهم ترین این طرحهاست که نشان از ظرفیتهای بالای این دو شهرستان در جنوب استان و کشور است.
نماینده مردم شهرستانهای مهر و لامرد با اشاره به سابقه ولایتمداری و دینداری مردم شهرستان¬های لامرد و مهر از مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خواست باتوجه به توانمندیهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در این دو شهرستان شبکه استانی به نحو مطلوب این توانمندیها را در رسانه استانی و سایر شبکه های سراسری انعکاس دهد.
سیدتقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در پایان این دیدار گفت به زودی با سفر به شهرستان¬های لامرد و مهر از نزدیک با توانمندیهای این دو شهرستان آشنا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن