تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق مصوبه 50 درصد اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تحقق مصوبه 50 درصد اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان است خبرگزاری پانا : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تحقق مصوبه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حق مردم استان و حداقل میزان اشتغال برای نیروهای بومی در این منطقه است .
۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير ساعت 22:25

خبرگزاری پانا+ اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری پانا ، فتح الله حقیقی در نشست کمیسیون کارگری استان افزود: برای حضور مناسب، رفع موانع و مشکلات موجود در امر توانمندسازی جوانان جویای کار تفاهم نامه ای که برای آموزش مهارت های فنی و حرفه ای مورد نیاز به تعداد 23 هزار نفر در مدت چهارسال منعقد شده است محقق خواهد شد.
 
حقیقی اظهار داشت: به منظور تحقق موضوع اشتغال نیروهای بومی همه مدیران استانی ذیربط و شهرستانی و منطقه پارس موظف هستند بگونه ای تلاش کنند که خروجی تلاش آنها در عمل منجر به اشتغال شود.
 
معاون استاندار بوشهر با اشاره به برخی تجمعات کارگری گفت: ضمن آنکه هیچ کس نباید به خودش اجازه دهد تحت عناوین مختلف اقدام به تشکیل تجمع کند از طرف دیگر مسئولین ذیربط پارس جنوبی و دیگر صنایع با اقدام مناسب خود نباید زمینه چنین شرایطی را فراهم کنند.
 
وی در ارتباط با مسمومیت غذایی برخی کارگران مشغول در کنگان یادآور شود: مکان پخت غذا برای شرکت ها و صنایع بزرگ شناسایی شود و مسایل بهداشتی این اماکن بدون استثنا توسط اکیپ های کارشناسی بهداشت بررسی و نواقص موجود برطرف شود.
 
حقیقی با اشاره به طرح تهیه شده برای ساماندهی روابط بین کارفرما، پیمانکار و کارگر گفت: باید وضعیت کنونی ارتباط بین پیمانکار، کارفرما و کارگان بهبود یابد و لازمه آن تهیه طرحی مناسب در این راستا برای سال 94 بوده است که به منظور تصویب و عملیاتی کردن آن، پس از رفع نواقص در جلسه آتی در دستور کار جلسه قرار گیرد تا با اجرایی کردن آن توسط ذینفعان شاهد مشکلات کمتر در این زمینه باشیم .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن