تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798401050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از 20 سال انتظار بزودی کلنگ زنی احداث بیمارستان در اراضی حسن آباد صورت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پس از 20 سال انتظار بزودی کلنگ زنی احداث بیمارستان در اراضی حسن آباد صورت می گیرد استان‌ها > البرز - با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری کرج، روز گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز از کلنگ زنی احداث بیمارستان در اراضی حسن آباد پس از دو دهه انتظار خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح دیروز اعضای شورای اسلامی شهر کرج میزبان هیاتی از مقامات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز بودند که محور اصلی این نشست دو جانبه، بررسی مشکلات و نیازهای مراکز بهداشتی و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در شهر بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز در حضور نمایندگان مردم گزارشی از عملکرد مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی کرج ارائه نمود و به تشریح نمایی از نیازهای موجود در خصوص نیازهای بهداشتی و درمانی پرداخت.
دکتر حمید درفشی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد تحولات اساسی در نظام بهداشت و سلامت است، از کلنگ زنی احداث بیمارستان در اراضی حسن آباد در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان داشت: از آنجا که طرف قبلی قرارداد به تعهدات خود عمل نکرد، اراضی مذکور با طی مراحل قانونی و اداری از وی بازپس گیری شد و با فراخوان مجدد نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط به منظور احداث بیمارستان اقدام گردید که خوشبختانه در آینده ای نزدیک شاهد به زمین زده شدن کلنگ ساخت بیمارستان در این اراضی خواهیم بود.
این مدیرکل با اشاره به بازسازی عمومی فضاهای بیمارستانی شهر و احداث بخش های جدید درمانی، اظهار کرد: هزینه تعویض تخت های بیمارستانی از محل منابع مالی انجام شده است و بازسازی فضاهای درمانی بیمارستان های استان در حد قابل قبولی است.
درفشی با اشاره به اینکه در البرز به ازای هر یک هزار نفر، ۰.۴ تخت بیمارستانی وجود دارد، گفت: این در حالی است که این آمار در دیگر شهرها همچون یزد، کردستان و کرمانشاه به ترتیب ۴.۴، ۲.۶ و ۲.۸ تخت به ازای هر یک هزار نفر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز با اشاره به اینکه در بیمارستان شهید رجایی و با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان 8 هزار مترمربع بنای جدید احداث شده که تا پایان مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: با این اقدام 800 تخت بیمارستانی به تخت های موجود افزوده خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه جلسه ضمن شنیدن سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز و با تاکید بر لزوم توسعه و افزایش مراکز درمانی اظهار داشت: احداث بیمارستان سرمد در زمینی به مساحت 2 هکتار می تواند بخش عظیمی از مشکلات درمانی شهر را تامین نماید. همچنین با پیگیری های مدیریت شهری در صدد هستیم 3 هکتار زمین الباقی از اراضی مذکور نیز به کاربری خدمات درمانی و بهداشتی تبدیل گردد.
محمود دادگو با تاکید بر لزوم توسعه همکاریهای مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح داشت: مدیریت شهری تاکنون تمام تلاش خود را برای همکاری در این زمینه مبذول داشته و در این راستا شورای شهر سعی می‌کند در کنار وزارت بهداشت فعالیت قابل توجهی در این عرصه داشته باشد.
وی آمادگی مدیریت شهری را برای واگذاری زمین جهت احداث مراکز خدمات درمانی و بهداشتی اعلام نمود و گفت: مدیریت شهری به عنوان بازوی قوی برای کمک به بخش بهداشت و درمان با توجه به امکانات موجود، همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.
این عضو شورا به مشکلات مالی موجود در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت این امر سبب نمی شود که مدیریت شهری از مسئولیت خود در بخش بهداشت و درمان غافل شود.
دادگو تصریح داشت: با توجه به پروژه های عظیمی همچون قطار شهری و لزوم اجرای به موقع آن جهت توسعه حمل و نقل عمومی و عدم همکاری دولت در پرداخت سهمیه خود اقدام به دریافت وام های سنگین و فروش اراضی نموده ایم تا بتوانیم به اجرای به موقع پروژه های عمرانی را تکمیل کنیم.
رئیس پارلمان شهری کرج با اشاره به لزوم ساماندهی بیمارستان های دولتی اذعان داشت: طرح ساماندهی زمین های با کاربری درمانی در سطح شهر ضروری است و برای توسعه بیمارستان هایی مانند شهید باهنر زمین موجود بوده و شورای شهر کرج برای واگذاری این زمین ها آمادگی دارد.
وی در ادامه در خصوص نحوه ساماندهی بیمارستان های دولتی، افزایش امکانات سرمایشی جهت رفاه حال شهروندان و ایجاد بخش های جدید در مراکز درمانی را خواستار شد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 8 تیر 1394 - 12:08:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن