تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت استفاده از تکنولوژي سازگار با محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۹:۲۵ق.ظ)
ضرورت استفاده از تکنولوژي سازگار با محيط زيست موج - مدير کل حفاظت محيط زيست استان زنجان گفت: براي اجراي برنامه توسعه از تکنولوژي و تکنيک‌هاي کاربردي سازگار با محيط زيست استفاده کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدپور، مدير کل حفاظت محيط زيست استان زنجان، تعيين جايگاه و نحوه عملکرد حفاظت محيط زيست در برنامه ريزي ملي و توسعه را امري ضروري خواند و گفت: شروع برنامه ريزي پس از خاتمه مطالعات زيست محيطي و فرايند ارزيابي زيست محيطي بايد صورت گيرد.
محمدپور در خصوص فائق آمدن ريشه اي بر مشکلات محيط زيست افزود: برنامه‌هاي حفاظت از محيط زيست وقتي مي‌تواند به نحوي ريشه اي بر مشکلات زيست محيطي فائق آيد که از بروز مسائل آينده پيشگيري و به عنوان نيروي محرکه توسعه ملي عملکردي موفقيت آميز داشته باشد که در سطوح مختلف برنامه ريزي از بدو شروع فعالانه در جريان فرايند توسعه قرار گيرد.
وي ادامه داد: تعيين استراتژي، سياست و تهيه الگوي مناسب توسعه شهري و روستايي، شبکه راه‌ها، سيستم حمل نقل، تکنولوژي مناسب و بسياري ديگر از چنين مواردي که در دستور کار قرار دارد؛ تصميم گيري در اين زمينه‌ها بدون توجه به جنبه‌هاي زيست محيطي ممتنع خواهد بود و بايد براي اجراي برنامه توسعه از تکنولوژي و تکنيک‌هاي کاربردي سازگار با محيط زيست استفاده کنيم.
مدير کل محيط زيست استان زنجان در خصوص ارکان اوليه توسعه و برنامه ريزي ملي گفت: برنامه ريزي ملي و توسعه بايد واقع بينانه و فعال باشد و ثبات و امنيت اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي از ارکان اوليه آن باشد.
محمدپور خاطر نشان کرد: براي برنامه ريزي صحيح ملي و توسعه، حفاظت محيط زيست بايد در طراحي استراتژي و سياست‌هاي مربوط به بخش‌هاي برنامه ريزي شهري، صنعت، کشاورزي، حمل نقل، انرژي و انتخاب تکنولوژي نيز فعالانه مداخله داشته باشد و شروع برنامه ريزي پس از خاتمه مطالعات زيست محيطي و فرايند ارزيابي زيست محيطي بايد صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن