تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به روز رساني آيين‌نامه‌ نحوه نظارت بر استانداردها و ضوابط مهندسي وزارت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۶ب.ظ)
به روز رساني آيين‌نامه‌ نحوه نظارت بر استانداردها و ضوابط مهندسي وزارت نفت موج - بهسازي سرمايه‌هاي انساني به‌عنوان اصلي‌ترين منابع معاونت و بسترسازي براي بهره‌مندي از تجارب همکاران باسابقه و تسهيل کارراهه شغلي جوانان و بانوان متخصص از مهم‌ترين وظايف مديريت کل ارزشيابي و نظارت بر استانداردها و ضوابط مهندسي وزارت نفت است.
به گزارش خبرگزاري موج، بهسازي سرمايه‌هاي انساني به‌عنوان اصلي‌ترين منابع معاونت و بسترسازي براي بهره‌مندي از تجارب همکاران با سابقه و تسهيل کارراهه شغلي جوانان و بانوان متخصص از مهم‌ترين وظايف مديريت کل ارزشيابي و نظارت بر استانداردها و ضوابط مهندسي وزارت نفت است.
ايجاد نظام مشارکت ترويج و تشويق فرهنگ خلاقيت و نوآوري در فرايندهاي اجرايي و تصميم سازي، زمينه‌سازي مؤثر براي برنامه‌ريزي، اجرا و پايش اهداف راهبردي معاونت در ارتباط با آن اداره کل و همکاري فعال و مؤثر با اتاق فکر معاونت امور مهندسي، ضرورت پيگيري به منظور نهايي و ابلاغ شدن تشکيلات اداره کل و جذب متخصصين و امکانات مورد نياز با هماهنگي، ضرورت متمرکز کردن رويه‌هاي مرتبط با نظارت فني بر پروژه‌ها و کيفيت اجراي استانداردهاي صنعت نفت و ارائه گزارش دوره‌اي، پيگيري تهيه و تحليل گزارش‌هاي پيشرفت پروژه‌هاي صنعت نفت و همراهي معاون وزير نفت در جلسه‌هاي پيشرفت پروژه‌هاي پارس جنوبي و متن، تدوين و به‌روزرساني کليه بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌هاي مورد نياز امور ارزشيابي و نظارت فني بر پروژه‌ها، نظارت بر استانداردها و ضوابط مهندسي صنعت نفت از ديگر وظايف اين مديريت کل است.
سيد عماد حسيني، معاون امور مهندسي وزير نفت، طي حکمي انجام اين وظايف را به پرويز نوري کوهاني به‌ عنوان مدير کل ارزشيابي و نظارت بر استانداردهاي و ضوابط مهندسي سپرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن