تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صيادان کشور مشکلات معيشتي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۱۹ب.ظ)
صيادان کشور مشکلات معيشتي دارند موج - عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: بسياري از کشورهاي خليج فارس در راستاي صنعت شيلات سرمايه گذاري بهينه‌اي کردند اما متاسفانه ما در اين عرصه نتوانستيم در بازار رقابتي صنعت شيلات در حد استاندارهاي جهاني عمل کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين گروسي درباره وضعيت نامطلوب صنعت صيادي در کشورمان، خاطر نشان کرد: مسوولان ذي ربط در سازمان بنادر و دريانوردي بايد آگاه باشند که اگر صنعت صيادي بخواهد با رويکرد سنتي ادامه حيات بدهد، وضعيت معيشتي صيادان بيش از گذشته متزلزل مي‌شود.
نماينده مردم شهريار در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه کارخانه‌هاي صنايع تبديلي بايد در کنار سواحل کشور احداث شود، ادامه اداد: يکي از طرح‌هاي توسعه صنعت شيلات که کشور بايد به آن اهتمام ورزد، توجه به پرورش ماهي است؛ زيرا اين امرمي‌تواند صنعت شيلات ما را نه تنها متحول کند، بلکه مي‌تواند بسترهاي اشتغال را نيز در اين صنعت پر در آمد مهيا کند.
وي ادامه داد: صنايع تبديلي يکي از حلقه‌هاي مفقود چرخه صنعت شيلات درکشور به شمار مي‌آيد، بنابراين اگر صنايع تبديلي در کنار شهرهاي ساحلي احداث شود به سادگي مي‌توانيم ارزش افزوده دسترنج صيادان را چند برابر و از هدر رفت آن جلوگيري کند.
عضو کميسيون صنايع ومعادن مجلس، يادآور شد: اگر سازمان شيلات با همکاري بخش صنعت کشور راهکاري براي ايجاد کارخانه‌هاي صنايع تبديلي اتخاذ نکند، به‌ طور حتم با صادرات مواد خام محصولات دريايي در آينده نزديک با مشکلات کمبود سرمايه گذاري در اين عرصه رو به رو مي‌شويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن