تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انسداد مبادی بی سوادی مستلزم اراده و عزم جدی مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان: انسداد مبادی بی سوادی مستلزم اراده و عزم جدی مسئولان است خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست کارگروه تخصصی انسداد مبادی بی سوادی در استان کرمان گفت: انسداد مبادی بی سوادی مستلزم اراده و عزم جدی همه مسئولان نهاد ها و دستگاه های اجرایی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير ساعت 10:44

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزارش پانا،حمید موذن زاده خاطر نشان کرد: برنامه ریزی جهت انسداد مبادی بی سوادی و تحقق آن مهم ترین رسالت آموزش و پرورش برای توسعه عدالت آموزشی است.
وی با بیان اینکه آموزش همگانی برای کلیه کودکان لازم التعلیم ضروری است گفت:  شناسایی، جذب و نگهداشت کلیه کودکان و دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی اولویت اصلی ماست.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر اینکه انسداد مبادی بی سوادی مستلزم اراده جدی مسئولان دستگاه های اجرایی است، خواستار همکاری فرمانداران شهرستان ها و مناطق استان در راستای شناسایی و جذب افراد بازمانده از تحصیل شد.
 حمید موذن زاده شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت کلیه ی کودکان لازم التعلیم دوره ابتدایی(6 تا 11 سال)،جذب به موقع کلیه کودکان 6 سال واجد شرایط ثبت نام در کلاس اول ابتدایی ، تسهیل فرایند شناسایی، جذب با تعمیم دوره پیش دبستانی در مناطق روستایی، عشایری و دو زبانه و پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان دوره ابتدایی با ارتقاء کیفیت آموزشی را از مهم ترین اهداف طرح انسداد مبادی بی سوادی برشمرد.
برپایه این گزارش نشست کارگروه انسداد مبادی بی سوادی آموزش و پرورش استان با حضور اعضا در دفتر معاون آموزش ابتدایی برگزار شد.
 

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن