تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان بیشترین قربانیان آسیب های اجتماعی در کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


زنان بیشترین قربانیان آسیب های اجتماعی در کشور هستند استان‌ها > یزد - نشست مشترک نمایندگان زن دستگاه های اجرایی با دستور کار هم اندیشی در خصوص فعالیت ها و برنامه های حوزه بانوان دستگاه ها و بحث و تبادل نظر پیرامون پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی با تاکید بر حوزه خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، این نشست که روز گذشته برگزار شد باحضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری استان یزد، معاون رئیس دادگستری شهرستان یزد و جمعی از نمایندگان زن دستگاه های اجرایی در سالن شهید موحدین برگزار شد.
 فخر السادات خامسی هامانه در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین در جلسه اظهار داشت: ماه رمضان ماه سلوک روحی و معنوی برای ما مسلمانان است.
وی در ادامه با اشاره به حدیث حضرت فاطمه زهرا ( س ) مبنی بر اینکه « خداوند روزه را برای استواری اخلاص واجب کرده است» افزود: ماه رمضان بهترین زمان برای تقویت تقوا و پرهیزکاری برای همه ما مسلمانان است که امیدواریم خداوند توفیق استواری در اخلاص و تقویت در تقوا و پرهیزکاری را به ما عنایت فرماید.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد نیز وفات بانو خدیجه کبری (س) را به حاضرین در جلسه تسلیت گفت و اظهار داشت: امیدواریم خداوند توفیق پیروی از این بانوی بزرگوار اسلام که نقش بسیار مهمی در پیشبرد اسلام داشته است به ما عنایت فرماید.
وی ادامه داد: بانو خدیجه کبری ( س ) در دوران ظهور اسلام زمانی که اسلام هنوز نهالی بیش نبوده است توانسته با حمایت های مادی و معنوی خود این نهال را کم کم به درختی بزرگ تبدیل نماید.
خامسی تصریح کرد: این بانوی بزرگوار اسلام می تواند الگوی بسیار مناسبی برای همه ما بانوان در نقشی که برای پیشبرد اهداف اقتصادی خانواده در این شرایط اقتصادی باشد.
وی در جایی دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: هفته اول تیر ماه در واقع هفته بزرگداشت دادگستری است که به مناسب شهادت اندیشمند بزرگ حضرت آیت الله بهشتی اولین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران به منظور ارج نهادن به مقام این بزرگوار نامگذاری شده است.
این مقام مسئول هدف از این جلسه را بررسی آسیب های اجتماعی که خانواده ها را تهدید می کند و نیز نقشی که زنان و مادران می توانند در پیشگیری از این آسیب ها داشته باشند عنوان کرد و گفت: متاسفانه جرایمی همچون اعتیاد در سالهای اخیر به سمت زنانه شدن پیش می رود که این خود یکی از معضلاتی است که جامعه زنان را تهدید می کند، بنابراین لازم است کارشناسانی در این زمینه بانوان جامعه ما را که می توانند نقش بسیار مهمی در خانواده ایفا کنند راهنمایی نمایند.
خامسی با بیان این نکته که حوزه بانوان حوزه ای جداگانه ای نیست گفت: نگاه مدیران به حوزه زنان باید به این شکل باشد که ما بحث جداگانه ای در حوزه زنان نداریم.
وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: برنامه ها را باید بین بخشی و بین دستگاهی تعریف نماییم چرا که با این روش هم در وقت و زمانی که برای اجرا برنامه ها لازم هست صرفه جویی می شود و هم در هزینه و از سویی دیگر هماهنگی، هم افزایی، ارتباطات بین بخشی و تعاملات برقرار خواهد شد که مطمئنا نتایج بهتری را در بر دارد.

کلید واژه ها: استان یزد -




یکشنبه 7 تیر 1394 - 07:52:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن