تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820551480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوری:به تنهایی اردو زده ام!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شکوری:به تنهایی اردو زده ام!
مدافع باتجربه تیم صبا قم می گوید در حال حاضر تکلیف مطالبات و قراردادهای هیچ یک از بازیکنان سال گذشته این تیم مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، هادی شکوری در رابطه با شرایط فعلی خود گفت: قراردادم با تیم صبا به اتمام رسیده است و در حال حاضر به تنهایی تمرین می کنم، می شود گفت به تنهایی اردو زده ام و صبح و بعد از ظهر به تمرین می پردازم تا از فرم بدنی خودم دور نشوم، خداراشکر شرایط بدنی ام خیلی خوب است و فعلا به تمریناتم ادامه می دهم.

وی درباره تیم صبا و مطالبات فصل گذشته از این تیم گفت: متاسفانه در حال حاضر همه بازیکنان بلاتکلیف هستند و کسی هم جوابگو نیست، امیدوارم این شرایط هرچه زودتر به اتمام برسد، این بازیکنان، کل سال در جاده بودند و هر روز از تهران به قم می آمدند و خطرات زیادی را به جان می خریدند تا سرتمرین و بازی ها باشند و در نهایت صبا را در لیگ برتر نگه دارند و پولی هم دریافت نکردند اما در حال حاضر در بلاتکلیفی کامل به سر می برند.

شکوری ادامه داد: تیم صبا امسال از نظر فنی تیم با کیفیتی بود، بازیکنان این تیم توانستند درخور توجه عمل کنند، خدا را شکر بازیکنان با تجربه این تیم هم موفق عمل کردند، البته منکر جوان های حاضر در لیگ نمی توان شد اما فکر می کنم بازیکنان باتجربه ای که در تیم ها حضور دارند قدر موقعیت ها را می دانند و از فرصت ها به خوبی استفاده می کنند.


18:34 1394/04/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن