تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804024801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلیلیان: افزایش اعتباری برای لیگ پانزدهم نداریم/ با سقف 18 میلیارد لیگ را به اتمام رساندیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خلیلیان: افزایش اعتباری برای لیگ پانزدهم نداریم/ با سقف 18 میلیارد لیگ را به اتمام رساندیم
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: افزایش اعتباری برای لیگ پانزدهم نداریم، به نظر من امسال باید صرفه‌جویی لازم در باشگاه صورت بگیرد و توجه زیادی نیز به اقتصاد مملکت داشته باشیم.

خلیلیان: افزایش اعتباری برای لیگ پانزدهم نداریم/ با سقف 18 میلیارد لیگ را به اتمام رساندیم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهرزاد خلیلیان اظهار داشت: به طور کلی باید بگویم که باشگاه سپاهان روند با ثباتی را پشت سر گذاشت و در نظر داریم که امسال نیز این روند همچنان ادامه پیدا کند و به همین منظور با فرکی که مربی شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است تمدید قرار کردیم و امیدوارم یک مجموعه خوب و قابل قبول با عملکرد بالا در آسیا داشته باشیم.


وی افزود: افزایش اعتباری برای لیگ پانزدهم نداریم، به نظر من امسال باید صرفه‌جویی لازم در باشگاه صورت بگیرد و توجه زیادی نیز به اقتصاد مملکت داشته باشیم، هنوز مصوبات لازم برای سقف بودجه امسال ارائه نشده است، اما تیم سپاهان در فصل پیش رو شرایط ویژه‌ای دارد. یکی دو تا تیم خود را تعطیل کردیم و به شدت باید راه خوبی را در پیش بگیریم تا بتوانیم حداقل‌ها را حفظ کنیم، اما یادمان نرود که ما می‌خواهیم در آسیا حضور پیدا کنیم.



خلیلیان درباره اینکه چرا تیم سپاهان سقف قرار داد را در لیگ چهاردهم رعایت نکرده است افزود: بحث‌های مالی، بحث‌های طبقه‌ بندی شده است و سازمان لیگ در خصوص این مسئله سقفی را عنوان کرده بود و با توجه به صحبت‌های متعددی که با تاج داشتم سقف پانزده میلیارد تعیین شد اما ما توانستیم با یک مبلغ جزئی یعنی با سقف هیجده میلیارد لیگ را به پایان برسانیم، البته گفتنی است که ما تیم‌های پایه را هم داریم و هزینه‌های دیگر هم در باشگاه وجود دارد اما به طور کلی توانستیم با بازیکنان و کادر این لیگ را با این مبلغ به پایان برسانیم و بهتر است به این مسائل اتهام نگوییم چون ممکن است تخلف باشد. به طور کلی ما در تمام موارد شفاف عمل کردیم و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات هم به باشگاه سپاهان آمدند و مستندات شفاف به آنها ارائه شده است و اگر تخلفی صورت گرفته باشد ما آن را اصلاح کردیم و چیز پنهانی نداریم.


وی افزود: اگر قصد داریم که در آسیا موفق باشیم این قوانین به ما کمک نمی‌کند و سعی نکردیم چیزی را پنهان کنیم چون در هر صورت ابهامی نباید  وجود داشته باشد و در فضای حرفه‌ای هیچ کجای دنیا هم نمی‌گویند که شما چقدر به بازیکن پول داده‌ اید و به جای اینکه به دنبال درآمد زایی باشیم  تنها هدف ما ایراد گرفتن می‌باشد  و به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ نیستیم و فقط موارد کوچک را مورد هدف قرار می‌دهیم، پس بهتر است فراتر از این مسائل فکر کنیم.


خلیلیان درباره بودجه فصل  آینده اظهار داشت: کلا قوانین به شکل آئین نامه خواهد بود و همیشه در حال تغییر است و اکثر باشگاه های ما تیم‌های پایه را ندارند و به نظر من بهتر است فضای منطقی و با منابع کافی را در نظر بگیریم، از طرفی دیگر ما حق پخش را دریافت نکردیم و از تبلیغات محیطی که در سال جاری بحث شد هنوز چیزی مشخص نشده است و اگر این پول را به باشگاه ‌ها می‌دادند پس چرا باشگاه‌های بزرگ با مشکل روبرو هستندو متاسفانه دائما فوتبالیست‌ها مورد اتهام قرار می‌گیرند و با مطرح کردن مبلغ 160 میلیارد مربوط به تبلیغات محیطی همه به این فکر افتادن که این پول به کجا رفته است.


وی درباره اینکه فصل گذشته تیمش هفت بازیکن میلیاردی داشته است افزود: تعداد بازیکنان ما که قراردادهای میلیاردی داشته اند، هفت بازیکن نبود بلکه تعداد آنها چهار بازیکن بوده که قرار دادهای آنها از گذشته به ثبت رسیده و فقط قرارداد خلعتبری و عبداله کرمی به تیم اضافه شد، چرا که خلعتبری شرایط ویژه‌ای گذاشت و خودش رضایت نامه‌اش را به باشگاه سپاهان ارائه داده بود. پریرا را نیز بازیکن خارجی بود و خلیل زاده نیم فصل از تیم جدا شد بنابراین به همین منظور می‌گویم تعداد بازیکنان ما به هفت عدد نمی‌رسد و تنها چهار بازیکن ما  قرار داد میلیاردی داشته‌اند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

سپاهانی‌ها پیگیر وضعیت نویدکیا
لیست فرکی تایید نشد
تداوم حضور حسین فرکی در سپاهان
اظهارات مزروعی علیه من پوچ و ضعیف است/ فرهنگ استقلالی‌ها قاپ زدن مربی نیست
مصاحبه مسئولان تیم‌های لیگ برتری فوتبال




۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن