تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802784613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت فيزيکي ۶۴ درصدي قسمت مرکزي مصلاي بزرگ امام خميني (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۵۱ب.ظ)
پيشرفت فيزيکي ۶۴ درصدي قسمت مرکزي مصلاي بزرگ امام خميني (ره) موج-معاون وزير راه و شهرسازي با اعلام پيشرفت ۶۴ درصدي قسمت مرکزي پروژه احداث مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران گفت: در مجموع ۹ سال گذشته ۳۰۰ ميليارد تومان براي اجراي اين پروژه از اعتبارات دولتي هزينه شده است.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي، محمدجعفر عليزاده، معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اين که ايده ساخت مصلا در دهه ۶۰ مطرح، اما؛ عمليات اجرايي آن از سال ۱۳۷۲ آغاز شد، گفت: از سال ۱۳۸۵ اجراي پروژه ساخت مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران به وزارت مسکن و شهرسازي وقت و سازمان مجري ساختمان‌ها محول شد.
مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي افزود: سال ۱۳۸۵ در حالي اين پروژه را تحويل گرفتيم که پيشرفت فيزيکي آن کمتر از ۲۰ درصد بود، اما؛ امروز پيشرفت فيزيکي قسمت مرکزي مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران به ۶۴ درصد رسيده است.
وي با اشاره به اين که پيچيده‌ترين و حساس‌ترين ساختمان‌هاي مجموعه مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران به مساحت بيش از ۳۰۰ هزار مترمربع در قسمت مرکزي آن قرار دارند، اظهار کرد: چنانچه اعتبارات پيش‌بيني شده در بودجه به صورت صد درصدي تخصيص داده شوند، امسال شاهد جهش قابل‌توجهي در اين بخش از پروژه خواهيم بود.
معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: متأسفانه برخي رسانه‌ها مدعي شده بودند که فقط در سال ۱۳۸۹ بودجه‌اي معادل ۳۲۵ ميليارد تومان به پروژه مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران اختصاص يافته است در حالي که کل بودجه اختصاص يافته از اعتبارات دولتي به اين پروژه در ۹ سال گذشته رقمي معادل ۳۰۰ ميليارد تومان است.
عليزاده با تأکيد بر اين که مشکلي از نظر توان فني اجراي پروژه وجود ندارد و تمام نقشه‌هاي اجرايي تهيه شده است اظهار کرد: تنها مساله در زمان تکميل پروژه بحث تأمين به موقع اعتبارات لازم است.
معاون وزير راه و شهرسازي اعتبار مورد نياز براي تکميل قسمت مرکزي مجموعه مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران را ۵۳۰ ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه امسال بودجه‌اي معادل يک‌صد ميليارد تومان براي اين پروژه عظيم در نظر گرفته شده است که در صورت تخصيص کامل مي‌توان جهش قابل‌ملاحظه‌اي در روند ساخت‌وساز و تکميل آن ايجاد کرد.
وي با اشاره به ساخت و بهره‌برداري همزمان از مجموعه مصلا براي برگزاري مراسم مذهبي، فرهنگي و اجتماعي افزود: براساس آمار سال گذشته بيش از 10.5 ميليون نفر از خدمات مجموعه مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران استفاده کرده‌اند که پيش‌بيني مي‌کنيم اين تعداد امسال افزايش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن