تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش دولت در حمايت از فرزندان بي‌سرپرست ناديده گرفته نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۴۳ب.ظ)
معاون بهزيستي استان تهران: نقش دولت در حمايت از فرزندان بي‌سرپرست ناديده گرفته نشود موج - معاون امور اجتماعي اداره‌کل بهزيستي استان تهران گفت: نقش دستگاه‌هاي دولتي در حمايت از نيازمندان و فرزندان بي‌سرپرست ناديده گرفته نشود.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم غفاري ظهر امروز در مراسم گلريزان مجتمع بهزيستي حوراي شهر رودهن که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: کمک به نيازمندان را بايد از بهترين جشن‌ها در پيشگاه پروردگار متعال دانست.
وي افزود: کمک‌رساني به افراد نيازمندان و مستضعف يکي از وظايف ذاتي هر انسان است که خداوند متعال، اجر و پاداش خاصي را براي آن در نظر دارد.
معاون امور اجتماعي اداره‌کل بهزيستي استان تهران در خصوص تربيت و شرايط افرادي که در بهزيستي نگهداري مي‌شوند، افزود: فرزنداني که به صورت شبانه‌روزي در بهزيستي نگهداري مي‌شوند، امانت‌هايي نزد ما هستند که بايد آنها را به خوبي تربيت کنيم.
غفاري با بيان اينکه وظيفه حفظ و نگهداري از اين افراد بر عهده سازمان بهزيستي است، بيان کرد: نبايد نقش دستگاه‌هاي دولتي را در حمايت از نيازمندان و فرزندان بي‌سرپرست ناديده بگيريم، چراکه اين فرزندان در آينده وارد جامعه خواهند شد.
وي با بيان اينکه مسئولان بهزيستي نقش عمده‌اي در تربيت فرزنداني دارند که در بهزيستي نگهداري مي‌شوند، اضافه کرد: رفتار اين افراد در جامعه نشان‌دهنده عملکرد و رفتارهاي تربيتي بهزيستي است.
معاون امور اجتماعي اداره‌کل بهزيستي استان تهران تصريح کرد: بهزيستي در اين زمينه تمام تلاش خود را انجام مي‌دهد تا بتواند بهترين خدما‌ت‌دهي را داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن