تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي پيرايش شهري و حذف زوايد بصري در محورهاي اصلي پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰ب.ظ)
معاون خدمات شهري شهرداري تهران خبر داد: اجراي پيرايش شهري و حذف زوايد بصري در محورهاي اصلي پايتخت موج-معاون خدمات شهري شهرداري تهران از اجراي پيرايش شهري و حذف زوايد بصري در محورهاي اصلي نگين پايتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي عبدالهي با اعلام اين که در طرح انضباط شهري در منطقه 12 اين معاونت برنامه‌هاي بسياري را براي ساماندهي و آرام بخشي در سطح اين منطقه برنامه ريزي کرده است گفت:پيرايش شهري، حذف زوائد بصري در محورهاي اصلي منطقه 12 و آرام بخشي به سيما و منظر شهري و نيز تبليغات محيطي از جمله برنامه هايي است که در دستور کار سازمان زيباسازي قرار گرفته است.
عبدالهي در ادامه با بيان اين که انجام تبليغات محيطي در سطح اين منطقه به اتمام رسيده است گفت: سازمان زيباسازي پيش از اجراي اين طرح از يکسال گذشته اقداماتي را براي پيرايش و حذف زوائد بصري و... در سطح اين منطقه را آغاز کرده است.
وي تصريح کرد:پيرايش،ساماندهي و حذف زوائد بصري مدت 7ماه است که در خيابان ناصرخسرو در حال انجام است و اين پروژه بيش از 50 درصد پيشرفت داشته است.
عبدالهي با تاکيد بر اين که حذف زوائد بصري يک فرايند مدت دار و تدريجي است و بايد در طول سال و به صورت آرام آرام پيش برود، اذعان کرد: با در نظر گرفتن اين موضوع که حذف زوائد بصري در اين منطقه که داراي اغتشاشات بصري بسياري است نمي‌توان زمان مشخصي را براي آن تعيين کرد و به طور قطع نيازمند بررسي‌هاي بسياري است.
وي به طراحي و ساماندهي ميدان مشق اشاره داشت و گفت: نصب مبلمان تاريخي در کل محوطه ميدان مشق، نورپردازي 8 بناي تاريخي از جمله برنامه‌هاي اين سازمان در اين محدوده است.
عبدالهي در ادامه به ساماندهي ميدان امام خميني اشاره کرد و گفت: طراحي و نظارت بر اين ميدان توسط سازمان زيباسازي انجام شده است و کار ساماندهي آن نيز توسط معاونت فني وعمران در حال انجام است.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اين که نورپردازي موزه علي اکبر صنعتي نيز پيشرفت 50 درصدي داشته است، گفت:نورپردازي مسجد شهيدمطهري در منطقه 12 نيز به اتمام رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن