تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799203588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست تخصصی اجرای پروژه دسترسی فیبر نوری در استان بوشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست تخصصی اجرای پروژه دسترسی فیبر نوری در استان بوشهر برگزار شد خبرگزاری پانا : نخستین نشست تخصصی اجرای پروژه دسترسی فیبر نوری در استان بوشهر با حضور مسئولان اپراتور چهارم در بوشهر برگزار شد .
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 08:24

خبرگزاری پانا+نشست تخصصی اجرای پروژه دسترسی فیبر نوری +بوشهر

  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره روابط عمومی استانداری بوشهر ، سعید زرین‌فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در نشست بررسی نحوه تعامل و همکاری با شرکت اپراتور چهارم همراه در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان اظهار داشت: رمضان ماه خودسازی و عبادت و ماه مهمانی خداست و باید از تمام لحظات این ماه عزیز نهایت بهره را ببریم.
 
وی به اهمیت دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: تمهیدات ارزشمند و موثری برای توسعه دولت الکترونیک در استان اندیشیده شده و با همکاری جمعی به اهداف مورد نظر در این راستا خواهیم رسید.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر به مزایای دولت الکترونیک اشاره و خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسئله در این زمینه، تسهیل کار مردم و تسریع در امور است و بدون تردید این مسئله موجبات رضایتمندی جامعه را فراهم می‌کند.
 
زرین‌فر تصریح کرد: بحث سلامت کار مردم نیز از جمله مزایای دولت الکترونیک است و پیاده سازی دولت الکترونیک احتمال فساد در امور اداری را به کمترین میزان می‌رساند.
 
وی یادآور شد: از جهات مختلف، هم التزام قانونی داریم و هم وظیفه اخلاقی و اجتماعی داریم که به سمت دولت الکترونیک حرکت کنیم و همه دستگاه‌های ذیربط باید پای کار باشند.
 
زرین فر با تاکید بر لزوم توسعه زیر ساختها در اجرایی شدن دولت الکترونیک در استان بوشهر افزود : این نشست در واقع به منظور بررسی راه کاری اجرایی پروژه فیبر نوری منازل ، بنگاه های اقتصادی و دستگاه های دولتی توسط اپراتور چهارم کشور در بوشهر برگزار شده است و امیدواریم با مشارکت همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی توانمند به به اهداف مورد نظر برسیم.
 
 
مدیر طرح و برنامه شرکت ایرانیان نت نیز اظهار داشت : این شرکت به عنوان اپراتور چهارم کشور برای اجرای پروزه شبکه دسترسی فیبر نوری ، اطلاعات لازم از استانها را جمع‌آوری و برنامه‌ریزی های مربوطه را انجام داده است.
 
کیوان رنجی گفت: اجرای پروژه در 3 مرحله که در مرحله اول هفت کلان‌شهر تهران ، قم ، کرج، اصفهان، شیراز ، مشهد و تبریز و در هر 2 مرحله دیگر 12 استان از استان های کشور اجرا می‌شود.
 
وی، تسریع در پیاده‌سازی دولت الکترونیک، دورکاری، اینترنت مناسب و پرسرعت، آموزش‌های مجازی و رشد و تعالی موقعیت بین‌المللی کشور در حوزه روابط بین‌المللی و توسعه فضای کسب و کار از مزایای راه‌اندازی این اپراتور است.
 
مدیر طرح و برنامه شرکت ایرانیان نت از ایجاد 6.8 میلیون پورت در سراسر کشور خبر داد و گفت: در یک برنامه هشت ساله این تعداد پورت در کشور راه‌اندازی خواهد شد.
 
رنجی از ایجاد 300 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در کشور خبر داد و اظهار داشت: با راه‌اندازی این سیستم، 300 هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود که یک‌هزار و 100 شغل مستقیم و غیر مستقیم نیز در شهر بوشهر ایجاد می‌شود.
 
وی افزود: این شرکت آمادگی دارد اجرای پروژه شبکه فیبر نوری شهر بوشهر را در صورت مشارکت بخش خصوصی بصورت BOT ، در اولویت قرار دهد.
 
مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری بوشهر با اشاره به اینکه اجرای پروژه دسترسی فیبر نوری برای استقرار دولت الکترونیک و دولت همراه در استان گفت: این مهم همواره از اولویت‌های دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری بوده، وانجام اجرای پروژه مذکور مورد تاکید است.
 
خسرو استوار افزود: با عنایت به امکانات و زیر ساختهای موجود در شرکت مخابرات استان بوشهر  و شهرداری بوشهر و استفاده بهینه از آنها ، انتظار می‌رود این مهم  در اولویت شرکت‌ مخابرات قرار بگیرد.
 
ایمان چارکی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بوشهر نیز بیان کرد: شهرداری بوشهر آماده همکاری در راه‌اندازی این سیستم است و امیدواریم به نتایج لازم برسیم .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن