تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798659559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه خواندنی با جوان سیستانی تولید کننده لاستیک خودرو با برند سیستو در چین


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
مصاحبه خواندنی با جوان سیستانی تولید کننده لاستیک خودرو با برند سیستو در چین
نی زار : مصاحبه خواندنی زابل پرس با جوان سیستانی تولید کننده لاستیک خودرو با برند سیستو درکشور چین زابل پرس؛ میشه خودتونو معرفی کنید؟ بله، بنده مهدی صیادی متولد ۱۳۶۱ شهرستان زابل . دیپلم تجربی زابل پرس؛ چطور شد وارد عرصه ی تجارت شدید؟ از آنجایی که در خانواده ی فرهنگی بزرگ شدم پدرم […]
نی زار : مصاحبه خواندنی زابل پرس با جوان سیستانی تولید کننده لاستیک خودرو با برند سیستو درکشور چین زابل پرس؛ میشه خودتونو معرفی کنید؟
بله، بنده مهدی صیادی متولد ۱۳۶۱ شهرستان زابل . دیپلم تجربی زابل پرس؛ چطور شد وارد عرصه ی تجارت شدید؟ از آنجایی که در خانواده ی فرهنگی بزرگ شدم پدرم سعی داشت تا در رشته پزشکی تحصیلات خود را ادامه دهم. کلاس اول دبیرستان بودم که به کامپیوتر علاقه ی شدیدی پیدا کردم. پس از اتمام پیش دانشگاهی از پدرم خواستم تا به خدمت سربازی برم و به کسب و کار مشغول شوم. در ابتدا پدر مخالفت کرد اما بالاخره موافقت خود را اعلام نمود. پس از اتمام سربازی سریعا مغازه ی خدمات کامپیوتری در خیابان شهید باقری، مقابل ساختمان ملک زاده با نام رایان سیستم باز کردم.
سال ۱۳۸۱ با سرمایه ۵۰۰ هزار تومان و با کمک پدر شروع به کسب و کار کردم. علاقه ی شدید باعث شد تا سریع در زمینه ی کامپیوتر رشد کنم. پس از آنکه بازار ایران را محدود حس کردم، به دبی سفر کردم تا بتوانم خرید بهتری داشته باشم. و اینگونه شد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ با بازار دبی آشنا شدم. زابل پرس؛ حالا به چه کاری مشغول هستید؟
هم اکنون بنده مشغول به ثبت رساندن شرکت دوم خود با نام Sisto در شانگهای چین هستم. همچنین با نام Sisto بر روی تولید انواع لاستیک های رادیال ماشین های سبک فعالیت دارم. این لاستیکها قرار است در بازارهای افریقا، برزیل، دبی ، ایران و ترکمنستان بفروش برسند زابل پرس؛ چه کمکی میتوانید در جهت بهبود وضعیت اقتصادی سیستان کنید؟
بنده با نفوذ زیادی که در چین دارم آمادگی خود را جهت راه اندازی هر گونه کارخانه و یا توایدی های کوچک و بزرگ اعلام میکنم.
اگر کسی راغب به خرید از چین و ارسال بار داشته باشد او را یاری خواهم کرد. در صورت فعالیت صحیح در امر تجارت تا مبلغ یک سیصد هزار دلار اعتبار از کارخانه با بازپرداخت شش ماهه اخذ خواهم نمود.
قرار بود فروشگاه صنایع دستی در شانگهای چین راه اندازی کنم و تمام هزینه های کرایه و موارد ثبتی را شخصا پرداخت کنم ، اما سود کامل را به تولید کنندگان سیستانی برسانم.
نمایندگی انحصارب هر محصولی از چین را مختص تجار سیستانی بگیرم
بابت توضیح در تمامی موارد که ذکر نمودم ، دوستان میتوانند با بنده مستقیما از طریق واتس آپ و یا ایمیل در تماس باشند زابل پرس؛ آیا توی ایران نمیتونستید کار کنید؟
من به دنبال ارتقاء سطح دانش و تجارت خود بودم و هستم. در سال ۲۰۱۰ قصد راه اندازی کارخانه مودم در زابل را داشتم. اما متاسفانه با کلی مشکلات متعدد در زاهدان مواجه شدم. اولین مشکلات هم از اداره صنعت و معدن شروع شد. در آن زمان سرمایه ی خارجی زیادی قرار بود وارد زابل شود، اما وقتی سرمایه گذاران با مشکلات زیادی در زاهدان مواجه شدند از آن کار منصرف شدند. بنده هم پس از آن دیگر راغب به کار کردن در ایران نبودم. مورد دیگر استرس زیاد کاری در ایران از جمله مالیاتهای سنگین، برخورد بازرگانی، صنعت و معدن، اماکن و غیره با بنده در امر واردات بود. در صورتی که در چین از معافیتهای مالیاتی زیادی برخوردام زابل پرس؛ چطور به بازارهای جهانی دست یافتید؟
سال ۲۰۰۸ بود که در دبی با فروشنده ی چینی آشنا شدم. ایشون فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی و به عنوان مدیر فروش کارخانه ی محصولات آرایشی بودند. با کمک ایشون در سال ۲۰۰۹ اولین سفر خود را به چین آغاز نمودم و در اواخر همان سال شرکت you&me را به ثبت رساندیم. پس از آن شروع به فعالیت در جهت فروش محصولات به سایر نقاط دنیا شدیم زابل پرس؛ مشخصه شما شهر خودتان را دوست دارید. پس چرا از قدرت و نفوذ خود در خارج از ایران برای کمک به سیستان اقدام نمیکنید؟ من اخیرا در بندرعباس و قشم با نام و برند سیستو مشغول داد و ستد بودم. قبل از آنکه تصمیم به اقامت در شانگهای را بگیرم باز هم سعی کردم خدمتی به صنعت شهر خود کنم. بنده قبلا مینا کاری اصفهان را به اسپانیا و ایتالیا به صورت تکی ارسال کرده بودم. خواستم روی صنایع دستی زابل نیز کار کنم و حتی حاضر به آموزش رایگان بازاریابی بین المللی و صادرات کنم. اما پس از ۴ ماه باز به هیچ نتیجه ای نرسیدم. متاسفانه اکثرا ما دوست داریم خیالپردازی کنیم و در یک جمع فقط از آینده ی پر از موفقیت خود صحبت کنیم. اما روز بعد هیچ گونه کمک و یا حتی تماسی هم از سمت مسوولین نخواهید داشت.من دو دلیل عمده برای کار کردن و خدمت به جامعه خودم داشتم ۱- اول اینکه اکثر چینی هایی که با ایرانیان سروکار دارند میگویند Iranian countryside pumpkin. یعنی ایرانیها دهاتی هایی هستند شبیه به کدو که فقط دهانی گشاد برای حرف زدن دارند.
۲-  کمک به رشد صادرات در منطقه
اما متاسفانه برخلاف میلم مجبور شدم دوباره به چین برگردم و در همان فضای قبلی اما راحت تجاری و با حداقل ریسک ادامه کار بدم زابل پرس؛ آیا برای گرفتن مشاوره و راهنمایی ، دفتری در ایران دارید؟ بله . دفاتر کاری من در ایران : بندرعباس ، قشم و زابل هست. دفتر زابل: خیابان بعثت، جنب بانک رفاه. رایان سیستم Email : [email protected] زابل پرس؛ چه چیزی را عامل موفقیت خود میدانید؟ من دو چیز را عامل موفقیت خود میدانم:
۱٫پشتیبانی خانوادم
۲٫ریسک پذیری بالا منبع : زابل پرس  
مهدی صیادی

27 Jun, 2015 - 00:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن