تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802687598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«چهره مشهور» و هیات همراه+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: «چهره مشهور» و هیات همراه+تصاویر
در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به برخی از مهم‌ترین و تاثیرگذارین چهره‌های جهان که در ۲ ماه گذشته به شهرک اکسپو قدم گذاشتند و خود را در بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان سهیم کردند.
گروه خواندنی های نامه نیوز - چهره‌های گوناگونی از آغاز اکسپو ۲۰۱۵ میلان تاکنون از این رویداد تجاری- هنری بازدید کرده‌اند. چهره‌هایی که در درجه اول به خاطر منافع کشورشان و در نهایت برای حمایت از آینده زمین به ایتالیا سفر کرده و با سخنرانی و گشت وگذارهای خود خبرساز شدند.
 
در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به برخی از مهم‌ترین و تاثیرگذارین چهره‌های جهان که در ۲ ماه گذشته به شهرک اکسپو قدم گذاشتند و خود را در بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان سهیم کردند.
 
میشل اوباما و زنان اکسپو
در ابتدای هفته جاری، میشل اوباما در سفری هفت‌روزه به ایتالیا، از شهرک اکسپو میلان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های مختلف آن قرار گرفت. همسر رییس‌جمهوری امریکا در بازدیدی دوساعته از بخش‌های مختلف این رویداد بزرگ نمایشگاهی ازجمله پاویون ایتالیا و امریکا، سری هم به کمپین مربوط به زنان اکسپو زد.


«چهره مشهور» و هیات همراه



فعالیت جامعه زنان در اکسپو یکی از موارد مهمی است که از روز نخست مورد توجه بوده است. میشل اوباما در سخنرانی کوتاه خود در جمع فعالان حقوق زنان گفت: «اجازه دهید تمام دختران جهان آموزش ببینند. آموزش و پرورش نخستین و مهم‌ترین حق بانوان در تمام کشورهای جهان است.» گفتنی است که میشل اوباما به همراه ۲ دخترش پیش از ورود به میلان سفری به انگلیس و شهر لندن داشتند تا تور گردشی و تفریحی اروپایی خود را آن هم بدون حضور باراک اوباما رقم بزنند.
 
*پوتین و یک بازدید تمام و کمال

ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه روز چهارشنبه هفته گذشته به همراه متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا از نمایشگاه «اکسپو میلان ۲۰۱۵» بازدید کردند. گشت‌وگذار رئیس‌جمهوری روسیه چند ساعتی طول کشید و وی سعی کرد غیراز حضور در جشن ملی کشورش، از تمام بخش‌های مهم و جذاب اکسپو بازدید کند.


«چهره مشهور» و هیات همراه



 پوتین در سفر به ایتالیا سعی کرد از انزوای بین‌المللی به دنبال بحران اوکراین که در نشست اخیر گروه ۷ نیز بر آن تایید شد، خارج شود. بنابراین به همراه ۷۰ خبرنگار روسی به اکسپو سفر کرد و چند ساعتی را به گردش در شهرک اکسپو میلان اختصاص داد.

رییس جمهوری روسیه در خلال این بازدید گفت: «ایتالیا درحال‌حاضر یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ما در اروپاست که سرمایه‌گذاری عظیمی در اقتصاد روسیه دارد. ما در صحنه بین‌المللی با هم کار می‌کنیم و در تلاش هستیم به منافع یکدیگر احترام بگذاریم.»
 
*بازدید سیاسی اولاند از اکسپو

رییس جمهوری فرانسه هفته آخر خرداد کشورش را به مقصد ایتالیا ترک کرد تا به بهانه بازدید از اکسپو میلان، با مقامات ارشد و بلند پایه این کشور درباره موضوعات روز به بحث و گفت‌وگو بنشیند. رییس‌جمهوری فرانسه در این سفر با متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا دیدار و درباره تازه‌ترین تحولات اروپا صحبت کرد. صحبت‌هایی که در آن نسبت به بحران‌های بزرگ اتحادیه اروپا ابراز نگرانی شده و سیاست‌های تازه‌ای برای روابط دوستانه دو کشور ایتالیا و فرانسه در نظر گرفته شد.


«چهره مشهور» و هیات همراه


نکته قابل توجه درباره بازدید اولاند این بود که تمام اعضای پاویون فرانسه در حرکتی نمادین با لباس آشپزی به استقبالش رفتند. این مقام مسئول پس از بازدیدی ۳ ساعته و گشت وگذار در تمام بخش‌های اکسپو، پیمان نامه اکسپو ۲۰۱۵ را به امضا رساند و به نمایندگی از مردم کشورش گفت: «فرانسه می‌تواند در راستای اهداف اکسپو قدم‌های خوبی بردارد. ما پیمان می‌بندیم که به عهد خود در حفاظت از زمین پایبند بمانیم.»
 
*وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی ایران

محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت،معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران جزو نخستین مقامات شناخته شده در میان تمام کشورها بود که تصمیم گرفت پاویون کشورش را خودش افتتاح کند. وی به‌طور همزمان در ۲ مراسم افتتاحیه حضور داشت. هم مراسم آغاز اکسپو ۲۰۱۵ میلان و هم مراسم بازگشایی محوطه مربوط به سازه ایران.


«چهره مشهور» و هیات همراه



محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران نیز اوایل اردیبهشت در سفری به میلان از پایون کشورمان در این رویداد جهانی بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید گفت: سازه‌ای که در اکسپو به عنوان جایگاه ایران ایجاد شده، «سازه مدرنی است که مدیران ایرانی آن را به عنوان یک نماد شناخته شده یعنی «سفره» طراحی کرده‌اند.به علاوه این نماد به نوعی بیانگر تولیدات و محصولات کشاورزی در سرزمین ماست و امیدواریم که این امر مقدمه‌ای برای معرفی هرچه بهتر کشور ما، محصولات کشاورزی و در نهایت توسعه بازار این محصولات باشد و با توجه به بازدید حدود ۲۰ میلیون نفری از شهرک اکسپو این امر امکانپذیر خواهد بود.»
 
به گفته وزیر جهاد کشاورزی ؛ با مجموعه عملیاتی که در این غرفه انجام شده بخش قابل توجهی از بازدیدکنندگان به آن مراجعه خواهند کرد و کارهای نمادینی که اینجا به اجرا در آمده از جمله فیلم‌های نمایشی، رستوران ایرانی، مسائل آموزشی، عرضه محصولات مختلف و فروش کالاها باعث خواهد شد که کشور ما بیش از پیش به مردم جهان معرفی شود.
 
*سفیران اکسپو از جورجیو آرمانی تا بوفون و کاکا

سفیران اکسپوی ۲۰۱۵ میلان، شبکه‌ای از افراد سرشناس و صاحب نفوذ در ایتالیا و سایر نقاط جهان هستند که برای انتقال شعار این مجموعه نمایشگاه‌های جهانی یعنی «تغذیه زمین؛ انرژی برای حیات» و در مجموع تبلیغ این رویداد تلاش می‌کنند.


«چهره مشهور» و هیات همراه




«جورجیو آرمانی»، طراح لباس معروف ایتالیایی به عنوان سفیر ویژه اکسپو میلان فعالیت می‌کند و منتخبی از چهره‌های سرشناس اعم از نویسنده، ورزشکار، فیلسوف، بازیگر، موسیقیدان، معمار و... او را در این امر یاری خواهند کرد.
 
«کاکا»، ستاره سابق مشهور برزیلی باشگاه میلان، «جان لوئیجی بوفون»، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا، «خاویر زانتی»، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان و «دمیتریو آلبرتینی»، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا از جمله چهره‌های سرشناس ورزشی هستند که به عنوان سفیر اکسپو میلان ۲۰۱۵ فعالیت دارند. 

*سامانتا کرستوفرتی مهم‌ترین فضانورد جهان!


«چهره مشهور» و هیات همراه



«سامانتا کرستوفرتی»، فضانورد ایتالیایی یکی از متفاوت‌ترین افرادی بود که به جمع بازدیدکنندگان اکسپو میلان ۲۰۱۵ پیوست. این فرد یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین فضانوردان جهان است که موفق شده در دوران اندک فعالیت خود به کرار سفر به خارج از جو زمین را تجربه کند.
 
*حضور معاون وزیر امور خارجه لائوس


«چهره مشهور» و هیات همراه



سیائوساوا ساونگسوکسا به مناسبت جشن ملی کشورش به ایتالیا سفر کرد تا از نزدیک شاهد هنرنمایی اعضای پاویون لائوس در شهرک اکسپو ۲۰۱۵ باشد. این مقام مسئول علاقه چندانی به بازدید از بخش‌های مختلف اکسپو نداشت بنابراین در سفری ۱۲ ساعته به این کشور تمام زمان خود را به بازدید از سازه کشورش و تماشای برنامه‌های روز ملی لائوس اختصاص داد.
 
*وزیر زراعت افغانستان

محترم اسدالله ضمیر، وزیر زراعت آبیاری و مالداری کشور افغانستان دو هفته قبل به شهر میلان ایتالیا سفر کرده و از اکسپو میلان بازدید به‌عمل آورد. ضمیر، ضمن بازدید از غرفه محصولات افغانستان مسئولان این غرفه را تشویق به ارائه تصویری جامع از کشور افغانستان برای مردم جهان کرد و اشتراک افغانستان را در این نمایشگاه بزرگ برای مردم کشورش مایه افتخار دانست.
 
 منبع: روزنامه گسترش صمت





۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن