تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: 10 میلیارد دلار طرح در ایلام برای سرمایه گذاری آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار: 10 میلیارد دلار طرح در ایلام برای سرمایه گذاری آماده است استان‌ها > ایلام - ستاندار ایلام گفت: هم اکنون 10 میلیارد دلار طرح برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور در این استان آماده شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در نشست معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که با حضور معاون امور استان های این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: همچنین با راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران تحول چشمگیری در حوزه اقتصادی و اشتغال این استان ایجاد می شود. وی سپس به تحقق وعده رییس جمهوری مبنی بر احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استقلال آنها از استانداری ها اشاره کرد و یادآور شد: بدون شک این امر در برنامه ریزی برای حل مشکلات بویژه در استان های محروم و کمتر برخوردار مثمرثمر است. مروارید افزود: از مجموع 31 استان کشور حدود 12 استان جزو مناطق برخوردار محسوب شده و 11 استان دیگر نیز در شرایط به نسبت مناسبی قرار دارند و تنها هشت استان در محدوده مناطق محروم محسوب می شوند که ایلام جزو این استان ها است. استاندار ایلام تاکید کرد: با وجود تلاش های صورت گرفته در 35 سال گذشته، همچنان فاصله میان استان های کشور وجود دارد و برای همسطح شدن استان های محروم با برخوردار، باید ضرایب ویژه ای در بودجه های سنواتی به این استان ها اختصاص یابد تا بتوانند خود را به میانگین کشوری برسانند. مروارید ادامه داد: استان محرومی چون ایلام از این قاعده مستثنی نیست و بر اساس ارزیابی کارشناسان برای رسیدن به میانگین کشوری باید سالانه 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در آن انجام شود که در صورت تحقق، ظرف چند سال این استان در بسیاری از شاخص ها به سطح مناسبی خواهد رسید.  

کلید واژه ها: استان ایلام -




چهارشنبه 3 تیر 1394 - 14:34:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن