تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802762049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان ثبت نام داوطلبان عضويت در هيأت‌ مديره نظام‌ مهندسي ساختمان قم اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۴ب.ظ)
زمان ثبت نام داوطلبان عضويت در هيأت‌ مديره نظام‌ مهندسي ساختمان قم اعلام شد موج - قم - رئيس هيأت اجرايي انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم زمان ثبت نام از داوطلبان عضويت در هفتمين دوره هيأت ‌مديره نظام‌ مهندسي قم را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس هيأت اجرايي انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم در خصوص برگزاري انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم اظهار کرد: هيأت اجرايي انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم، اين انتخابات را همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه، 9 مهر، در شهر مقدس قم برگزار مي‌کند.
وي گفت: داوطلبان نامزدي در انتخابات عضويت هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم مي‌توانند از روز شنبه، 6 تير، تا روز پنجشنبه، يک مرداد، در ساعات اداري به دبيرخانه هيأت اجرايي انتخابات مستقر در ساختمان شماره يک اداره کل راه و شهرسازي واقع در 75 متري عمار ياسر مراجعه کنند.
محمدرضا معرفت با اشاره به شرايط نامزدي در انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم گفت: داوطلبان داراي پروانه اشتغال به کار مهندسي پايه دو يا بالاتر در يکي از رشته‌هاي اصلي عمران، معماري، تاسيسات مکانيکي، تاسيسات برقي، شهرسازي، ترافيک و نقشه برداري که واجد شرايط مندرج در ماده 11 قانون نظام مهندسي و کنترل ساختمان و ماده 59 آيين نامه اجرايي هستند مي‌توانند ثبت نام کنند.
وي عنوان کرد: بازرسان، اعضاي شوراي انتظامي استان و کارکنان نظام مهندسي در صورت داوطلبي براي عضويت در هيأت مديره بايد در زمان تسليم تقاضا به هيأت اجرايي، از سمت خود استعفا داده و نامه پذيرش آن را به هيئت اجرايي تسليم کنند.
رئيس هيأت اجرايي انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم افزود: مديران، معاونان و کارکنان وزارت راه و شهرسازي اعم از تشکيلات ستادي يا استاني و شرکت‌هاي تابعه براي عضويت در هيأت مديره بايد سه ماه قبل از تسليم تقاضا به هيأت اجرايي از سمت خود استعفا داده و نامه پذيرش آن را به هيأت اجرايي تسليم کنند.
معرفت آخرين مهلت ثبت نام را پايان وقت اداري روز پنجشنبه، اول مرداد، عنوان کرد و گفت: مهلت ثبت نام به هيچ وجه قابل تمديد نخواهد بود و به درخواست‌هاي ناقص و يا درخواست‌هايي که پس از اتمام دوره مذکور و در خواست‌هايي که داوطلب عضويت در هيئت مديره داراي مدرک تحصيلي در رشته‌هاي مرتبط با رشته گروه‌هاي اصلي است ترتيب اثر داده نخواهد شد.
رئيس هيأت اجرايي انتخابات هيأت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم با بيان اين که 9 نفر از داوطلبان به عنوان نفرات اصلي عضو هيأت مديره به مدت سه سال انتخاب خواهند شد، ادامه داد: هر عضو سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم مي‌تواند با ارائه کارت عضويت معتبر سازمان و يا کد ملي در روز پنجشنبه، 9 مهر، از ساعت 8 صبح تا 17 بر سر صندوق رأي حضور يافته و در انتخابات شرکت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن