تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806939273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات در آموزش و پرورش مربوط به 22 ماه اخیر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ˝فانی˝ در دفاع خود در صحن علنی مجلس/ 2 مشکلات در آموزش و پرورش مربوط به 22 ماه اخیر نیست خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی از مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد به 22 ماه اخیر مربوط نیست.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير ساعت 12:01

خبرگزاری پانا+

علی اصغر فانی در ادامه دفاع خود در جلسه استیضاح امروز گفت: از همه نمایندگان محترم که موافق و مخالف صحبت کردند تشکر می کنم البته قصد پاسخگویی به فرمایشات عزیزان را ندارم اما می گویم که سرپرست دانشگاه فرهنگیان برادر شهید است و طبق استعلامی که از وزارت اطلاعات کردیم مشکلی نداشته است. همه مدیران نیز این چنین بوده اند و پس از استعلام مشغول به کار شده اند. وی افزود: کارهای انتصابات طبق ضوابط و مقررات موجود انجام شده و اگر گزارشی را از عملکرد 22 ماه آموزش و پرورش ارائه داده ام همه توفیقاتی بوده است که با تلاش فرهنگیان و معلمان و مدیران در سطوح و لایه های مختلف صورت گرفته است.
 
فانی ادامه داد: برخی از مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد به 22 ماه اخیر مربوط نیست بلکه مربوط به دولت های گذشته بوده است که اکنون به آموزش و پرورش به ارث رسیده است زیرا اکنون بیش از 98 درصد و شاید 99 درصد از اعتبارات آموزش و پرورش صرف حقوق و دستمزد می شود ما عملا در 99 درصد از اعتباراتمان نقشی نداریم زیرا در دولت دهم حدود 116 هزار نفر به یک باره جذب آموزش و پرورش شدند که بار مالی بسیاری برای پرسنل دارد.
 
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در بسیاری از مناطق تورم نیروی انسانی و در برخی مناطق کمبود نیروی انسانی داریم ما نمی توانیم همکار فرهنگی مازاد در تهران را به بشاگرد هرمزگان منتقل کنیم.
 
فانی اشاره کرد: پس از اینکه وزارت در آموزش و پرورش به بنده سپرده شده یک نفر را استخدام نکردم تا به بودجه پرسنلی آموزش و پرورش فشار آید و بیشتر در این دولت با خرید خدمت خدمات آموزشی تلاش کردیم تا اقتصاد آموزش وپرورش را حمایت کنیم.
 
وی اضافه کرد: اگر معلمان ما به تبعیض پرداخت ها معترض اند ماهم معترضیم و این تبعیض ها طی سال های متمادی گذشته وجود داشته و باید تلاش شود در بازه زمانی مشخص این مشکلات رفع شود. در جلسه غیرعلنی که با 170 نماینده مجلس داشتیم نتیجه خوبی حاضل شد؛ یک کمیته تشکیل شد و پس از آن نیز جلسه ای در دفتر آقای ابوترابی با نمایندگان سازمان مدیریت داشتیم تا با روش های تامین منابع مالی و کاهش تبعیض ها اقدامات و بررسی هایی را انجام دهیم.
 
فانی تصریح کرد: در تجمعات اعتراض آمیز، معلمان مدیران ما شرکت و آن ها را به آرامش دعوت کردند ما نیز پیام آن ها را به دولت منتقل کردیم که در آخرین جلسه اسفند 93، بحث برقراری قانون خدمات کشوری و طرح رتبه بندی به تصویب هیئت وزیران رسید که شروع خوبی است اما کافی نیست.
 
وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش یک وزارت خانه گسترده است و در دورترین روستای کشور پرچم اسلام بر فراز مدارس برافراشته شده است. اینکه مشکلاتی در انتصابات و انتقالات پیش می آید امری طبیعی است اما با پیشنهاد نمایندگان برای اینکه مناطق و مدیران مشکلاتی دارند می توانیم با تعامل این مشکلات را حل کنیم.
 
وزیر آموزش و پرورش افزود: بنده به عنوان یک سرباز فرهنگی در ماه رمضان و با زبان روزه خدا را شاهد می گیرم که توان خود را مصروف وزارت آموزش و پرورش که با آن و معلمانش عشق می ورزم و اعتقاد دارم معلمی ستون فقرات آموزش و پرورش و آموزش و پرورش ستون کشور است، به کار برده ام و اگر پس از جلسه استیضاح دوباره توفیق خدمت را در آموزش و پرورش داشتم شاکرم اگر هم این توفیق از بنده سلب شد شاکرم و از نمایندگان موافق و مخالف نیز که از روی تشخیص خود رای می دهند تشکر می کنم.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن