تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افسانه شورلت کامارو مدل کروک+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: افسانه شورلت کامارو مدل کروک+تصاویر
همانطور که از تصاویر آپلودی بر روی سایت پیداست، در نسخه کانورتیبل یا کروکی شورلت کامارو چندان تغییراتی در طراحی آن اعمال نشده و تنها سقفی متحرک به این خودرو افزوده شده است.
گروه خواندنی های نامه نیوز - اخیرا تصاویر نسخه کروکی نسل جدید شورلت کامارو پیش از معرفی به بیرون درز کرد، تصاویری که برای چند دقیقه بر روی وبسایت رسمی شورلت و فیلمی هم از آن در یوتیوب آپلود شده بود، ولی بلافاصله بر روی سایت این شرکت حذف شدند، اما پس از حذف آن‌ها از سایت رسمی این شرکت، کاربران فضای مجازی که پس از قرار گرفتن تصاویر بر روی سایت شورلت به سرعت به دانلود آن‌ها پرداخته بودند، اقدام به انتشار این تصاویر در رسانه‌های اجتماعی و به خصوص وبسایت‌‌های خودرویی کردند.

همانطور که از تصاویر آپلودی بر روی سایت هم پیداست، در نسخه کانورتیبل یا کروکی شورلت کامارو همانطور که انتظار می‌رفت، چندان تغییراتی در طراحی آن اعمال نشده و تنها سقفی متحرک به این خودرو افزوده شده که خود به تنهایی تغییر بسیار بزرگی برای این محصول به شمار می‌رود.


افسانه شورلت کامارو مدل کروک+تصاویر



جهت یادآوری، برای به حرکت درآوردن کامارو 2016، شورلت چندین پیشرانه مختلف را در نظر گرفته که به اختیار مشتری بر روی خودرو نصب می‌شود. پیشرانه اولی کامارو، کوچک‌ترین عضو این مجموعه یعنی یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر LTG توربو است که حاصل احتراق مخلوط سوخت و هوای پودر شده در اتاق احتراق آن منجر به تولید حداکثر قدرت 275 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری می‌شود. د

ومین پیشرانه محرک کامارو را هم یک موتور 3.6 لیتری LGX شش سیلندر تنفس طبیعی تشکیل داده که از نیروی تولیدی آن می‌‌توان به حداکثر قدرت 335 اسب بخاری و نهایت گشتاور 385 نیوتن متری اشاره کرد. قوی‌ترین عضو مجموعه هم یک پیشرانه 6.2 لیتری LT1 هشت سیلندر V شکل یا به بیان ساده‌تر، پیشرانه کوچک‌تر شده شورلت کوروت C7 است که حداکثر 455 اسب بخار قدرت و 617 نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.

همه موتورهای کامارو هم یا به یک جعبه دنده شش سرعته دستی، یا به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک Hydra-Matic 8L45 برای تبدیل و انتقال نیروی خودرو متصل می‌شوند. وزن کلی خودرو نسبت به نسل پنجم کامارو هم حدود 90 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده که در مجموع به 1360 کیلوگرم رسیده است.




۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن