تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820498685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان: ایمنی بالای مسیرهای دریایی مولفه‌ای تعیین کننده در توسعه جزائر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:
ایمنی بالای مسیرهای دریایی مولفه‌ای تعیین کننده در توسعه جزائر است
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ایمنی بالای مسیرها و ناوگان مسافری دریایی مولفه‌ای تعیین کننده برای توسعه جزائر است.

خبرگزاری فارس: ایمنی بالای مسیرهای دریایی مولفه‌ای تعیین کننده در توسعه جزائر است



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم ایدنی صبح امروز در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان ارگان‌ها و دست‌اندرکاران ستاد سفرهای نوروز 94 برگزار شد اظهار کرد: جابجایی میلیون‌ها نفر در پهنه آب‌هایی به وسعت هزاران کیلومتر مربع در هرمزگان بدون هیچ سانحه ناگوار دریایی طی 20 روز نفس‌گیر اجرای طرح نوروزی سال 94، روایتگر خلق حماسه‌ای شگرف در صنعت حمل و نقل دریایی است.
وی ادامه داد: همه تلاشگران عرصه دریایی و بندری با برنامه‌ای منسجم و فعالیتی نظام‌مند، دست به دست هم دادند تا سفرهایی ایمن، آرامش بخش و خاطره‌آفرین برای هموطنان رقم بخورد و آب‌های فیروزه‌ای رنگ خلیج  فارس به رسم میهمان‌نوازی، فرش راه مسافران نوروزی شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: طی20 روز زمان اجرای طرح نوروزی در هرمزگان که بیش از پنج میلیون نفر سفر و بیش از 100 هزار سفر دریایی به ثبت رسید، هیچ گونه سانحه ناگوار دریایی اتفاق نیفتاد و میهمانان نوروزی در ایمنی و آرامش کامل از طریق 10 بندر مسافری و چندین اسکله تفریحی و گردشگری، سفری خاطره‌انگیز را در پهنه آب‌های ساحلی هرمزگان تجربه کردند.
به گزارش فارس، در طرح نوروزی سال 94 که از 25 اسفند گذشته آغاز شد و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داشت، 99 فروند شناور و لندینگ کرافت با ظرفیت جابجایی 17 هزار و 900 نفر، جابجایی مسافر و خودرو را به جزایر استان هرمزگان برعهده داشتند.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان ارگان‌ها و دست‌اندرکاران ستاد سفرهای نوروز 94 برگزار شد، استاندار هرمزگان با اهدای لوحی از مدیر کل بنادر و دریانوردی این استان برای تحقق پنج میلیون سفر دریایی بدون سانحه تقدیر کرد.
انتهای پیام/88001/مح20/و

94/04/03 - 10:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن