تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819507797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش ابتدایی، کالبد ارزشی و علمی آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان: آموزش ابتدایی، کالبد ارزشی و علمی آموزش و پرورش است خبرگزاری پانا:سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با کارکنان حوزه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: آموزش ابتدایی، کالبد ارزشی و علمی آموزش و پرورش است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير ساعت 09:37

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزاری پانا،سید داوود ملکی با بیان اینکه آموزش ابتدایی شاکله و ارزش علمی آموزش و پرورش است اظهار داشت: اگر بخواهیم آموزش کاربردی و پرورش متعادل در مدارس نهادینه شود باید از مسیر آموزش ابتدایی گذر نماییم. وی عاشق بودن معلمان ، صداقت وصمیمیت دانش آموزان ابتدایی را  از مهمترین سرمایه های  این مقطع تحصیلی برشمرد.
ملکی با اشاره به نقش معلم ابتدایی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان تصریح کرد: خروجی محکم و سازنده آموزش و پرورش در گروه تقویت آموزش ابتدایی است.
سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه  کتاب های درسی دوره ابتدایی متناسب با روحیات دانش آموزان و فرصت معلم است تأکید کرد: باید در ساختار کالبد فیزیکی مدارس ابتدایی تجدید نظر شود و فضای آموزشی متناسب  با روحیه لطیف وسن وسال  دانش آموزان ابتدایی طراحی گردد.
وی با بیان اینکه در آموزش ابتدایی جا برای تحقیقات کاربردی زیاد است گفت: باید پژوهش وتحقیقات کاربردی بر اساس نیاز مدارس ،دانش آموزان و معلمان ابتدایی  نهادینه شود.
ملکی خاطر نشان کرد: محور اصلی برنامه های آموزش و پرورش مدارس هستند وباید همه ی برنامه ها وتصمیمات در راستای تحقق اهداف تعلیم وتربیت در مدارس صورت گیرید.
 

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن