تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799235902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد رهبر انقلاب بر افزايش ‌اقتدارملي از طريق ‌نگاه ‌قانونمند ‌به ‌اقتصاد‌مقاومتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ تير ۱۳۹۴ (۹:۲۳ق.ظ)
ابوترابي‌فرد در نطق پيش از دستور: تاکيد رهبر انقلاب بر افزايش ‌اقتدارملي از طريق ‌نگاه ‌قانونمند ‌به ‌اقتصاد‌مقاومتي است موج - نايب‌رئيس مجلس با تاکيد بر اينکه راه افزايش اقتدار ملي و دستيابي به ظرفيت‌هاي مناسب براي برون‌رفت از تنگناها، نگاه قانونمند به اقتصاد مقاومتي است گفت: مسئولان بايد با هماهنگي کامل و عزم جدي مسير حرکت و دستيابي به اقتصاد مقاومتي را هموار کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدحسن ابوترابي‌فرد در نشست علني امروز (چهارشنبه 3 تيرماه) مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور گفت: مسئولان نظام و کارگزاران ارشد جمهوري اسلامي ايران شب گذشته افتخار داشتند در ضيافت افطار مقام معظم رهبري، بيانات راهگشا و الهام‌بخش معظم‌له را به‌عنوان مشعلي پرفروغ فراروي حرکت قانونمند و مبتني بر آموزه‌هاي ديني نظام اسلامي استماع نموده و فرا روي حرکت خويش قرار دهند.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي افزود: اميدواريم با الهام از فراز نخست بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي از برکات و فيوضات ماه مبارک رمضان براي تزکيه نفس و توجه به خداي سبحان و آماده شدن براي ملاقات ذات اقدس حق بهره بگيريم و با ياري خداي سبحان مسير حرکت خود را در چارچوب آموزه‌هاي دين مبين اسلام براي رسيدن به سعادت دنيا و آخريت تنظيم کنيم.
وي تاکيد کرد: در فراز ديگري از بيانات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت نگاه مسئولان به سياست‌هاي کلي ابلاغي ذيل اقتصاد مقاومتي تاکيد شده است و راه افزايش اقتدار ملي به دستيابي در ظرفيت‌هاي مناسب براي رويارويي با چالش‌هاي اقتصاد مقاومتي و برون‌رفت از تنگناها و نگاه قانونمند به اقتصاد مقاومتي و حرکت در اين راه روشن اعلام شد.
ابوترابي تصريح کرد: اميدواريم که همکاران ما در مجلس و مسئولان در دستگاه‌هاي اجرايي با هماهنگي کامل و دستيابي به نقشه راه روشن و شفاف و عزم جدي براي اجراي آن نقشه مسير حرکت براي دستيابي به اقتصاد مقاومتي را هموار کنند.
نايب‌رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: بايد تمامي نگاه ما معطوف به تحقق اقتصاد دانش‌بنيان مبتني بر توليد کالا باشد و با مديريت شايسته مصرف، راه را براي استفاده از همه ظرفيت‌ها بر دستيابي به اقتصاد مقاومتي و برابري چالش‌ها و مشکلات همواره نماييم.
ابوترابي‌فرد افزود: در فراز ديگري از بيانات رهبر معظم انقلاب مسائل جانبي مذاکرات هسته‌اي تبيين شد و خوشبختانه مجلس شوراي اسلامي با نگاه به اصول تبيين شده از سوي رهبر معظم انقلاب و مسائل ملي و با هماهنگي با قواي ديگر از تمام توان مجلس براي دستيابي به يک نتيجه مناسب با آرمان‌هاي نظام و اهداف ايران در مذاکرات بهره گرفته و مصوبه ديروز مجلس يک گام بلند براي خطوط تبيين شده در مذاکرات بود.
نايب‌رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: ضمن تشکر از برادران و مديران در خط مقدم مذاکره با تلاش جدي براي حراست از منافع ملت ايران که تلاش مي‌کنند و از چارچوب‌هاي تعيين شده براي دستيابي به يک موافقت‌نامه مورد قبول نظام و تامين‌کننده منافع ملي حمايت مي‌کنيم و با اعتقاد بر اينکه آمريکا در برابر حرکت قانونمند ملت‌ها و ملت ايران براي دستيابي به حقوق قانوني خود ايستاده و قابل اعتماد نيست، براي تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران حمايت مي‌کنيم و اميدواريم که آنچه رقم مي‌خورد منافع ملت ايران و مصلحت نظام را تامين کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن