تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال غیبت کاوانی در دیدار شیلی-اروگوئه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: احتمال غیبت کاوانی در دیدار شیلی-اروگوئه
اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه، اعلام کرد که ممکن است ادینسون کاوانی، ستاره این تیم، به دلایل مشکلات شخصی، اردوی این تیم را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پدر کاوانی روز گذشته به دلیل رانندگی در حال مستی و برخورد به یک موتور سیکلت، باعث مرگ یک نفر شد و به همین دلیل، بازداشت شده است.
اروگوئه باید فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا به مصاف شیلی برود اما تابارز تایید کرد که ممکن است کاوانی پیش از این دیدار، اردوی تیمش را ترک کند.
او به خبرنگاران گفت:" این یک مسئله شخصی در مورد کاوانی است؛ البته او در این موضوع نقشی نداشته اما روی کار او تاثیر می گذارد. ما با او صحبت کردیم تا حمایت مان را از او اعلام کنیم. او مانند هر کسی که چنین اتفاقی برای یکی از اعضای خانواده اش رخ می دهد، تحت تاثیر قرار گرفته است.
از حالا تا آغاز دیدار مقابل شیلی، باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ می دهد و چه تاثیری روی او خواهد داشت. ما در ساعات پیش رو همچنان با او صحبت خواهیم کرد."
این دومین حادثه رانندگی در حال مستی است که رقابت های کوپا آمریکا را تحت تاثیر قرار می دهد. پیش از این، سانحه رانندگی برای آرتورو ویدال، ستاره شیلی، حواشی زیادی ایجاد کرد.



23:36 1394/04/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن