تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798580543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال قطع آب مشترکان پرمصرف تهرانی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: احتمال قطع آب مشترکان پرمصرف تهرانی
معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که تا ۴۰مترمکعب آب مصرف کنند یعنی بیش از دو برابر الگوی مصرف؛ شناسایی شدند و هروقت شورای اقتصاد در مورد قطع آب این مشترکان پرمصرف تصمیمی بگیرد آن را اعمال خواهیم کرد.
آفتاب : سید رسول باقری معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب استان تهران گفت: تعرفه‌های آب در سال 94 تاکنون تغییری نکرده است و همان تعرفه 93 اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آب‌بهای دریافتی از مشترکان یک‌سوم قیمت تمام‌شده است، افزود: ادامه این روند به پایداری خدمات شبکه آب و فاضلاب لطمه وارد می‌کند.

وی گفت: قیمت تمام‌شده آب به‌ازای هر مترمکعب در استان تهران بیش از هزار تومان و میانگین دریافتی از مشترکین 350 تومان است.

باقری در زمینه اعمال افت فشار آب در روزهای تابستان افزود: برای مدیریت مصرف، افت فشار اعمال می‌شود که این موضوع به‌خاطر جلوگیری از جیره بندی آب است اما زمانی که فشار شبکه آب را حتی به یک و نیم اتمسفر برسانیم فشار لوله آب دو و نیم اتمسفر است و به‌طور یقین فشار بیرون لوله یک اتمسفر است، به همین دلیل امکان ندارد هوا مخلوط آب شود.

وی ادامه داد: همزمان با افت فشار در شبکه آبرسانی از نظر فنی امکان ورود هوا به لوله‌های آب و تأثیر آن در میزان مصرف آب و صفحه نمایشگر کنتور از نظر فنی وجود ندارد.

معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از نظر قانونی باید فشار آب در آپارتمان‌ها تا چهار طبقه را تأمین کنیم و برای بیش از آن باید از تأسیساتی در داخل ملک برای پمپ و مخزن استفاده شود، گفت: در ساختمان‌های بلند این کار به‌صورت استاندارد انجام می‌شود اما برخی مشترکین به‌صورت غیراستاندارد بعد از کنتور آب، پمپ نصب می‌کنند که موجب افزایش سرعت آب و در برخی موارد خرابی کنتور می‌شود و حتی ممکن است نمایشگر کنتور مصرف بیشتری را ثبت کند.

باقری آمار مشترکین آب شهر تهران را سه‌میلیون و هفتصد هزار مشترک اعلام کرد و افزود: سه‌میلیون مشترک در بخش خانگی است که 58 درصد مصرف این مشترکان صفر تا 15 مترمکعب است و 24 درصد دیگر مشترکان خانگی تهران 15 تا 20 مترمکعب آب مصرف می‌کنند و در مجموع 82 درصد مشترکان خانگی کمتر از 20 مترمکعب آب و بقیه بالای 20 مترمکعب در هر دوره قرائت کنتور مصرف می‌کنند.

وی تأکید کرد: در بخش غیرخانگی چون الگو براساس ظرفیت قرارداد تعیین شده است برخی از مشترکان بیش از ظرفیت مصرف می‌کنند که این مشترکان شناسایی شدند و در صورتی که شورای اقتصاد موضوع قطع آب مشترکان پرمصرف را تصویب کند با این مشترکان برخورد خواهیم کرد.

باقری در زمینه آب بنایی هم گفت: آب شرب به بنایی اختصاص نمی‌یابد و فقط ظرفیت پایینی از آب شرب به کارگرانی که در آن مکان مشغول به کار هستند تخصیص می‌دهیم در صورتی که مصوبه برخورد با مشترکان پرمصرف تصویب شود شامل این مشترکان هم می‌شود که نباید بیش از ظرفیت تعیین شده استفاده کنند.

وی در زمینه الگوی مصرف آب افزود: الگوی مصرف برای یک خانوار چهارنفره اگر هر نفر روزی 150 لیتر مصرف کنند، روزانه 600 لیتر و در طول یک ماه 18 مترمکعب است.

به گزارش تسنیم، معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب استان تهران تأکید کرد: مشترکانی که تا 40 مترمکعب آب مصرف کنند یعنی بیش از دو برابر الگوی مصرف؛ شناسایی شدند و هروقت شورای اقتصاد در مورد این مشترکان پرمصرف تصمیمی بگیرد آن را اعمال خواهیم کرد.



تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن