تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصميم دولت براي قطع آب مشترکان پرمصرف شرق تهران تا ماه تير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۰ب.ظ)
قائم مقام وزير نيرو خبر داد: تصميم دولت براي قطع آب مشترکان پرمصرف شرق تهران تا ماه تير موج - قائم مقام وزير نيرو درباره قطع آب مشترکان پرمصرف تهراني گفت: وضعيت مصرف در شرق تهران چندان رضايت‌بخش نيست و دولت تا اواسط تير مصوبه اي صادر مي کند و اين موضوع قانوني مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ستار محمودي در حاشيه ششمين نشست برنامه آسيايي مديريت آب‌هاي زيرزميني در مناطق نيمه‌خشک (G-WADI) در جمع خبرنگاران با اعلام اين که 527 شهر در سال جاري دچار تنش آبي شده که 10 شهر بيشتر از پارسال است، افزود: پنج شهر سنندج، بندرعباس، کرمان، اصفهان و شرق تهران از نظر آبي شرايط حادتري دارد.
محمودي ادامه داد: با نزديک شدن به تابستان با محدوديت آبي مواجه مي‌شويم و بارندگي‌هاي سال آبي جاري نيز نسبت به ميانگين بلندمدت 20 درصد و نسبت به پارسال 14 درصد کاهش نشان مي دهد که اثار ان در روستاها و شهرها مشهود خواهد بود.
وي درباره آب روستاها نيز گفت: پارسال 6 هزار روستا دچار تنش آبي بود که امسال به 5هزار و 300 تا 400 روستا رسيده و نيازمند ابرساني با تانکر است.
محمودي از مردم خواست مانند سال گذشته در مصرف آب صرفه‌جويي کنند و تاکيد کرد: ميانگين صرفه جويي 10 تا 15درصد است که در برخي شهر ها تا 5 درصد و در برخي ديگر تا 20 در صد مي رسد.
وي در باره قطع آب مشترکان پرمصرف تهراني گفت: وضعيت مصرف در شرق تهران چندان رضايت‌بخش نيست و دولت تا اواسط تير مصوبه اي صادر مي کند و اين موضوع قانوني مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن