تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799256745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال افزایش تعداد کاندیداهای مجلس در هرمزگان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احتمال افزایش تعداد کاندیداهای مجلس در هرمزگان
کد خبر: ۵۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ - 23 June 2015


معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: به نظر می‌رسد در این دوره تعداد کاندیداهای استان برای حضور در انتخابات مجلس نسبت به گذشته افزایش یافته است.

بهروز اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: کسانی که قصد دارند به عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی خود را معرفی کنند نباید استعفای خود را برای روز آخر بگذارند زیرا تا پایان وقت اداری فردا، سوم تیر برای استعفا مهلت دارند. مدیران و مسئولان دستگاه‌ها که قصد کاندید شدن را دارند باید از بیست و هشتم خرداد تا سوم تیر استعفا دهند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که سوم تیر استعفا داده نمی‌تواند روز اول، ثبت نام کند و حتما باید روز آخر ثبت نام کند به همین لحاظ توصیه ما این است که با توجه به اینکه یک هفته فرجه دارند همان روزهای اول استعفا دهند و کار خود را برای آخرین روز نگذارند زیرا از آن طرف برای ثبت نامشان محدودیت ایجاد خواهد شد.

اکرمی با بیان اینکه انتخابات همواره در هرمزگان پرشور برگزار شده است، افزود: استان در ادوار مختلف نشان داده که انتخابات هر زمان که رقابتی بوده در هرمزگان سطح مشارکت مردم به شکل معنا داری افزایش پیدا کرده و پیش بینی می‌کنیم انتخابات پیش رو در استان از یک مشارکت قابل قبول برخوردار باشد. در هرمزگان، برخی کاندیداها انتخابات زود هنگام را شروع کرده‌اند. بعضا گزارشهایی به ما رسیده که بعضی از کاندیداهای احتمالی، تبلیغات زود هنگام را شروع کردند که تخلف است.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود که کاندیداهای احتمالی خود را از همین الان ملزم به رعایت قانون بدانند زیرا هر گونه تبلیغات زود هنگام، یقینا در مراجع ذیربط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اکرمی در خصوص مکانیزه شدن انتخابات سال 94 گفت: در این زمینه هنوز بحث‌ها در وزارت کشور ادامه دارد. اگر قرار است انتخابات از صفر تا صد مکانیزه شود بخش اعظم آن به بسترهای مخابراتی وابسته است. از آنجایی که در برخی روستاها و بخش‌های کشور هنوز مشکلات مخابراتی وجود دارد، امکان اینکه انتخابات در کل کشور مکانیزه شود فعلا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در استان هرمزگان اخذ رای به صورت دستی انجام خواهد شد، افزود: انتخابات در موضوع تجمیع آرا و جمع‌بندی‌ها در استان یقینا ماشینی خواهد بود اما اخذ رای در کل هرمزگان دستی خواهد بود و شمارش و جمع بندی‌ها حتما مکانیزه خواهد بود.

اکرمی به فعالیت احزاب در زمان انتخابات در استان، اشاره کرد و گفت: در فرهنگ انتخاباتی جامعه ما این کارها وجود دارد که در نشست‌های محفلی مانند مراسم عزا یا شادی مردم، کاندیدهای احتمالی شرکت و سخنرانی کنند. اینها یک فرهنگ انتخاباتی است قانون هم در ارتباط با این موضوعات مسکوت مانده و هیچ اظهار نظری نکرده است. تنها چیزی که قانون تخلف محسوب کرده تبلیغات زود هنگام است. اگر کسی رسما بیاید و بگوید من کاندید هستم و در چارچوب مسائل تبلیغاتی فعالیت کند این خلاف است.

وی افزود: احزاب هم نمی‌توانند تبلیغات زود هنگام کنند ولی فعالیت در چارچوب ضوابط قانونی مشکلی ندارد و می‌توانند جلسه برگزار کنند.

اکرمی با بیان اینکه امیدوارم که در این زمان تغییر و تحولی در سطح فرمانداران استان نداشته باشیم، تصریح کرد: در شرایط عادی قصد تغییر فرماندارهای استان را نداریم مگر اینکه استثنایی پیش بیاید.

معاون استاندار هرمزگان درباره طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: منتظر دستور مجلس و شورای نگهبان هستیم تا انتخابات استانی شود. اگر زود تصویب شود و شورای نگهبان هم تایید کند و به دولت هم ابلاغ شود همین امسال اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مناظرات در زمینه انرژی هسته‌ای در استان بیان کرد: برای برگزاری این گونه مناظرات مشکلی نداریم. باید راجع به تصمیمات کلان کشور، نگاه‌ها و نظرات مختلف اعمال شود و زمانی برگزاری این مناظرات مشکل ایجاد می‌کند که این مناظرات به مناقشات تبدیل شود. نباید در این مناظرات، نمایندگان مردم ایران در مذاکرات تضیعف شوند. باید همه دیدگاه‌ها و نظرها وجود داشته باشد تا تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی نه تیم مذاکره کننده دولت اشتباه نکند. آقای ظریف به عنوان نماینده جمهوری اسلامی با 1+5 مذاکره می‌کند نه به عنوان نماینده دولت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن