تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت نمايندگان شاخص مجلس با استيضاح فاني


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مخالفت نمايندگان شاخص مجلس با استيضاح فاني
نمايندگان شاخص از فراکسيون هاي مختلف مجلس شوراي اسلامي که با استيضاح علي اصغر فاني وزير آموزش و پرورش مخالف هستند، معتقدند: اين استيضاح فردا راي نمي آورد و فاني در مسووليت خود ابقا مي شود.
به گزارش نامه نیوز، اين نمايندگان عضو فراکسيون هاي مختلف مجلس در گفت و گو با ايرنا مخالفت خود را با استيضاح فاني اعلام کردند.

الياس نادران، سيد محمد بياتيان و اميرحسين قاضي زاده هاشمي از اعضاي فراکسيون اصولگرايان مجلس در گفت و گو با ايرنا ضمن مخالفت با استيضاح فاني تاکيد کردند که مشکل وزارت آموزش و پرورش مديريتي نيست.

نادران نماينده مردم تهران در مجلس معتقد است: با استيضاح فاني وزير آموزش و پرورش بايد مخالفت کرد.

سيد محمد بياتيان نماينده مردم بيجار در مجلس نيز که يکي از امضاکنندگان استيضاح فاني بود به خبرنگار ايرنا گفت که در حال حاضر مشکل وزارت آموزش و پرورش مديريتي نيست بلکه کمبود منابع مهم ترين مشکل اين وزارتخانه است و مجلس بايد با تخصيص منابع لازم مشکل فرهنگيان کشور را حل کند.

اميرحسين قاضي زاده هاشمي نماينده مردم مشهد نيز به ايرنا گفت: به نظرم در شرايط کنوني اولويت کشور استيضاح وزير آموزش و پرورش نيست.

عابد فتاحي نماينده مردم اروميه و رييس فراکسيون اهل سنت مجلس، يوناتن بت کليا نماينده آشوريان و کلداني و عضو فراکسيون اقليت مجلس نيز از ديگر مخالفان با استيضاح فاني هستند.

همچنين شماري از اعضاي فراکسيون رهروان ولايت مجلس از جمله عباسعلي منصوري آراني نماينده کاشان، بهروز نعمتي نماينده اسدآباد، سيد رمضان شجاعي کياسري نماينده ساري و احمد بخشايش اردستاني نماينده اردستان مخالفت خود و اکثريت اعضاي فراکسيون خود را با اين استيضاح اعلام کردند.

مسعود پزشکيان و کمال الدين پيرموذن نمايندگان اصلاح طلب نيز با مخالفت از استيضاح فاني از عدم همراهي طيف همفکران خود با استيضاح وزير آموزش و پرورش خبر دادند.

جلسه استيضاح وزير آموزش و پرورش قرار است فردا در مجلس برگزار شود، براساس اخبار موجود تا کنون 35 نفر از مجموع 64 امضا کننده استيضاح فاني امضاي خود را پس گرفته و انصراف خود را اعلام کرده اند.


منبع: ایرنا


۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن