تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خوزستاني ها به دنبال ثبت ركورد تاريخي در پياده روي خانوادگي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خوزستاني ها به دنبال ثبت ركورد تاريخي در پياده روي خانوادگي
اهواز - خبرگزاري مهر: اداره كل تربيت بدني استان خوزستان قصد دارد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازي خرمشهر، همايش بزرگ پياده روي خانوادگي را برگزار كند تا نام اين استان به عنوان ركوردار ثبت شود.

مدير كل تربيت بدني خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز از تمامي مردم ورزش دوست خوزستان خواست تا با حضور در اين همايش بزرگ به تقويت ورزش همگاني در استان كمك كنند.

خليل صخراوي به اهميت و نقش ورزش همگاني در جامعه اشاره كرد و گفت: ورزش همگاني به دليل قابليت هايش از قبيل كم هزينه بودن، سهولت دسترسي به آن و خانوادگي بودنش مي تواند يك شرايط فراگير را ايجاد كند تا بتوانيم افراد زيادي را دور هم جمع كنيم.

وي افزود: با حداقل امكانات و با كم ترين خطر و در كنار حضور خوب مردم مي توان يك خروجي قابل قبولي را از گسترش ورزش همگاني و برگزاري چنين همايش هاي بزرگي به دست آورد.

وي ادامه داد: در اين همايش مردم براساس يك ارزش مورد قبول دور هم جمع مي شوند و وقتي اجتماع اين هنجار را پذيرفت باعث تقويت روابط اجتماعي و ايجاد همبستگي و ايجاد شيوه هاي مسالمت آميز در زندگي مردم مي شود.

صخراوي بر ضرورت تداوم اين ورزش و برگزاري چنين همايش هاي تاكيد كرد و افزود: اين كار پسنديده بايد به يك عادت در متن زندگي مردم تبديل شود و آن را به حضور ميليوني در استان تبديل كنيم.

وي گفت: به همين منظور به مناسبت سوم خرداد ماه و سالروز آزاد سازي خرمشهر و تقدير از مقام والاي ايثاگران دفاع مقدس در يك حركت بي نظير يك همايش بزرگ پياده روي در دستور كار تمام شهرستان هاي استان قرار گرفته است و با برنامه ريزي هاي صورت گرفته اين همايش روز سوم خرداد و به طور همزمان در سراسر استان برگزار مي شود.

صخراوي ادامه داد: اگر اراده مديريت استان و مشاركت گسترده دستگاهها با خاستگاه عمومي جامعه تلفيق داده شود نمايش عظيمي از قدرت عمومي را به دنبال خواهد داشت.

مدير كل تربيت بدني گفت: به دنبال افزايش توان حضور مردم بوديم و به همين دليل يك سري محرك ها و مشوق هايي را تدارك ديديم كه از جمله آن جوايز ارزنده اي از قبيل خودروي پرايد موتور سيكلت و دو چرخه به قيد قرعه به افرادي كه در اين همايش پياده روي حضور مي يابند، اهدا مي شود.

صخراوي از فراهم شدن تمامي تدابير لازم براي اين همايش خبر داد و اظهار داشت: بيش بيني هاي امنيتي، بهداشتي، فرهنگي، ترافيكي، اورژانس و تمامي شرايط هاي لازم ديگر صورت گرفته تا در يك محيط ايمن و با نشاط اين همايش بزرگ برگزار شود و از مردم استان انتظار داريم تا در اين اقدام بزرگ حضور يابند. پيش بيني مي كنيم در اهواز پيش از 100 هزار نفر حاضر باشند و در مجموع استان اميدوار به حضور ميليوني هستيم.

صخراوي تصريح كرد: در استانهاي قزوين، زنجان و آذربايجان و چند استان ديگر چنين حركت بزرگي صورت گرفته و ما اميدواريم با حضور خوب مردم ركورد حضور بيش از 200 هزار نفر در پياده روي استان زنجان شكسته شود.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن