تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820840669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با صداپیشه های شخصیت های اصلی Fallout 4 آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

همان طور که در جریان هستید در Fallout 4 برای اولین بار شخصیت اصلی بازی صحبت می کند. شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که چه هنرمندانی صداپیشگی این بازی بزرگ را بر عهده دارند. شما در ابتدای بازی Fallout 4 ظاهر یک زن و شوهر را طراحی کرده و یکی از آن ها را برای بازی انتخاب می کنید. در نتیجه این بازی به یک صداپیشه زن و به یک صداپیشه مرد نیاز دارد. نویسنده ارشد Fallout 4 یعنی "Emil Pagliarulo" به تازگی با tweet کردن تصویر زیر، این دو صدا پیشه بزرگ را معرفی کرده است.

صدای شخصیت اصلی مرد، توسط Brian T. Delaney اجرا شده است. Brian T. Delaney یکی از صداپیشه های بزرگ دنیای بازی های ویدئویی می باشد. جدیدترین بازی هایی که با هنرنمایی او همراه بوده اند، به شرح زیر می باشند: - Halo 5: Guardians - Batman: Arkham Knight - Evolve - LEGO: Jurassic World - Battlefield Hardline - Call of Duty: Advanced Warfare صدای شخصیت اصلی زن نیز توسط یکی از هنرمندان بزرگ، اجرا شده است. این هنرمند کسی نیست جز Courtenay Taylor. این صداپیشه بزرگ، در بازی های بسیار زیادی حضور داشته ولی بیشتر برای نقش های زیر شناخته می شود: - نقش Jack در بازی Mass Effect - نقش Ada Wong در بازی Resident Evil 6 - نقش Juhani در بازی Star Wars: Knights of the Old Republic - نقش Amanda Holliday در بازی Destiny کارگردان Fallout 4 یعنی Todd Howard پیش از این اعلام کرده بود که دو صداپیشه اصلی این بازی، به مدت دو سال مشغول ضبط صدا در استودیو بوده و بیش از 13 هزار خط دیالوگ را اجرا کرده اند !  



2 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن